lørdag, august 29, 2009

Møbelstoff

Som jeg tidligere har skrevet holder jeg på å pusse opp en gammel gyngestol. Prosjektet går ikke spesielt raskt, men nå har jeg endelig bestemt meg for møbelstoff. Sist jeg skrev om dette hadde jeg bestemt meg for å bestille fra Stoff og Stil, men det var før jeg fikk tips om ei dansk nettside med møbelstoffer. Her var det kjempemasse fine stoffer, og det var ikke helt lett å bestemme seg, men til slutt falt valget på dette stoffet:

De får stoffet på lager førstkommende onsdag, og de mente jeg kunne ha det her i løpet av 3-4 dager etterpå. Jeg gleder meg og har som mål at stolen skal være ferdig malt til da sånn at det bare er å sett igang med å stifte på stoff.

2 kommentarer:

Havets Datter sa...

Så tøfft stoff!! Vil du dele nettsiden?? Er så vanskelig å finne fine møbelstoffer :o/

Anonym sa...

Nydelig stoff! I like:-)
Del gjerne siden ja.
klem VK