onsdag, august 26, 2009

Bod nummer to

Etter å ha ryddet i boden på loftet tidligere i uka, bestemte jeg meg for å ta fatt på boden nede mens jeg enda var ryddemodus. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å legge ut noe "før-bilde", men her kommer det:


Som dere ser var det på høy tid at noe ble gjort der inne. Jeg har lenge (i flere måneder) tenkt på å få orden der, men det har bare blitt med tanken. I mellomtiden har mengden rot bare økt og vi har ikke funnet noe av det vi har trengt. I formiddag kjørte vi til Europris på plastkasse-shopping:


Jeg var usikker på hvor mange kasser jeg skulle kjøpe, men for å si det sånn, vi måtte enda en tur på Europris i ettermiddag. Etter opprydningsaksjonen ble boden seende ut som dette:

Siden det ble så god plass i boden nå fikk den fine kaketina mi egen hylle:

5 kommentarer:

Inga sa...

Plastkasser fra Europris er digg! Jeg har vært på min tredje (eller var det fjerde?) handlerunde......

adales verden sa...

så flink du har vært. plaskasseshopping på europris er toppen det;)

Fru Bakken sa...

Så ryddig det ble:o)
Jeg har handlet inn boksene, men er ikke kommet igang med ryddingen. I går pakket jeg tre søppel sekker med klær fra str.56 og opp til 6-7 år, som skal leveres til Frelsesarmeen i Bodø.

Bdicte sa...

Ååååå, så ryddig det ble!!Jeg har en bod som man nesten ikkr får opp døren på....kanksje på tide å rydde som du har gjort:)

God helg, jeg skal prøve å kose meg på IKEA:))

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så flink du har vært :-) Ingenting er som å få litt orden i sakene!

De bokstavene vant jeg faktisk fra Ragnhild som driver nettbutikken creme.no, men ser ikke hun har de i nettbutikken sin lenger :-/ Men vet det er andre nettbutikker som har hatt de, men er ikke sikker på hvem...

Ha en fin helg du også! :-)
klem J