mandag, august 24, 2009

Boden

I dag har jeg vært og levert de to sekkene med klær hos ei dame som tar i mot klær og leker som blir sendt til fattige i Romania. Jeg får litt bedre samvittighet når klærne våre kan brukes av andre i stedet for å ligge i kasser her hos oss - uten å bli brukt mer.

Med det samme vi var ute på kjøretur var vi innom tanta til guttene med sengekanten og sengesettet hun skulle få overta til gutten sin, pluss at vi var på Europris for å kjøpe store mengder plastkasser. Dessverre var det dårlig utvalg i butikken i dag, men damene i butikken sa de venter varer i morgen, så vi får satse på at det kommer flere da. Jeg fikk i alle fall kjøpt en kjempestor kasse til julepynten og to små til ledninger og diverse sånne småting.

Jeg har ikke tatt før-bilde av boden fordi den rett og slett var for ille for fotografering! Her er i det minste et bilde av boden da jeg hadde tømt den. Som dere ser manglet det også lister rundt bod-døren.


Da det var ryddet og ordnet i boden viste det seg at det var nok med de kassene jeg fikk kjøpt i dag. Det var visst ikke riktig så mye der inne som det først så ut som da jeg fikk det sortert. Heldigvis, for nå er det plass til mer der inne etterhvert som det skulle bli behov! Jeg fikk også satt opp listene som har ligget ferdig kuttet i to år nå...

2 kommentarer:

Fotballmamma sa...

å så deilig å bli kvitt ting, samtidig som man vet noen får bruk for det!(:

Lotta sa...

Hei hei!Så deilig å få gjort slike ting. Jeg gleder meg til å flytte å få ryddet opp skikkelig her... Mye som samler seg opp med små barn ja! Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
Klem fra
Lotta