lørdag, august 22, 2009

Puff Daddy

Sent i går kveld fylte jeg i puffen! Jeg kjøpte to av de billigste dundynene de hadde på Jysk, akkurat slik det ble brukt i oppskrifta fra Pickles, og her er resultatet:


Jeg må vel si meg rimelig fornøyd med dette siden jeg ikke har strikket spesielt mye tidligere. Det eneste som irriterer meg er at jeg i farten glemte å legge et mørkt stoff rundt dynene, så nå skimtes det hvite gjennom. Dette irriterer meg faktisk såpass mye at jeg tror jeg skal ta den opp igjen og ordne det. Jeg tenker også å strikke en til i en litt lysere grå farge, men vi får se hva det blir til. Grunnen til at jeg valgte å strikke denne såpass mørk er at jeg ser for meg at den kommer til å trekke til seg alt av støv og skitt på gulvet, så en veldig lys hadde kanskje ikke holdt seg fin så veldig lenge...

8 kommentarer:

*sne* sa...

Så utrolig fin den ble - flinkis!

Fru Kransvik sa...

Blir så imponert! Skulle hatt en lys lilla til prinsesserommet;)

Havets Datter sa...

Så kul den ble!!! Må nok strikke pappan jeg, og ikke den lille bebin.. Jeg kjøpte naturfarget garn. Kanskje ikke så smart :o/

Pink lady sa...

Kjempeflott den ble, men jeg må nok si meg enig med deg i at et mørkt stoff under hadde gjort seg. Tror også at fargevalget var smart i forhold til støv og skitt:) Pink Lady

Silver Sparkels sa...

Så fin den ble. Ser din ble litt større enn min;) Jeg ble ferdig en kveld å hadde ikke tålmodighet til å vente til butikkene åpna igjen. Så jeg stappa den med det jeg fant hjemme jeg;) 1dyne og 2puter;)

Jatte sa...

Så stilig den ble :)
Jeg skal kjøpe meg garn denne uken jeg også og sette igang :)

De ser jo bare råkule ut, hvor lang tid brukte du på din ? :)

Klem Jatte !

Lena sa...

Grattis med ny puff, den ble veldig fin ! Så flink du er.
På Pickles fins det mye stilig man kan lage enkelt og rimelig...elsker den siden :)
Skulle bare hatt noen timer mer i døgnet.

karna sa...

Fin puff og praktisk fargevalg.