torsdag, august 13, 2009

Gave i posten og en liten tur

I dag fikk jeg gaven jeg vant i sommerkonkurransen hos Anneli Design. Den var kjempefint pakket inn og det fulgte med et veldig søtt hjemmelaget kort!

I pakken var det to kjempefine brikker, lys, ei pyntet fyrstikkeske og et tranfermerke. Jeg har veldig lyst til å ha brikkene på salongbordet, men for tiden har vi ikke duk på bordet der siden duken veldig ofte blir liggende på gulvet i stedet for oppå bordet... Lysene og fyrstikkeska har fått plass på kommoden i gangen sammen med lykta jeg vant i konkurransen hos Små og store drømmer i juli. Jeg tror jeg må få tak i et fint lite fat å ha det på, men foreløpig ligger det slik som dette.

I ettermiddag tok vi guttene med på en ny rotur i vannet her oppe, men også denne gangen ble det dårlig med fangst. Da jeg og mannen i huset var på rotur der sent i går kveld fikk vi to sjø-ørreter, og kvelden før fikk mannen min tre stykk så det blir noen fiskemiddager her utover høsten likevel.

7 kommentarer:

Runa sa...

Hm, hm, som om du ikke er voksen, MANNEN min :)

Godt Isolert sa...

hehe, ka ska æ kall han da?

Runa sa...

Du kan jo kall han det, men det e voksent..

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jaja, så e æ vel voksen da... ;)

Ellinor sa...

likte d siste bildet - SWITTON!

Unknown sa...

Gratulerer med gevinsten! Det er så gøy å få pakke i posten! :) Fine ting du har vunnet. Så flott den kommoden i gangen din er.

Ha en herlig dag! :)

Anneli sa...

Så koselig at du likte sommergaven (:
Ha en fin helg!