mandag, juli 27, 2009

Kommoden er ferdig

Jeg rakk å få knottene på kommoden i kveld, og endelig kan jeg titulere kommoden som ferdig. Først fant jeg frem verktøyet jeg trengte.


Borremaskin, laservater og målband. Jeg var usikker på hvor langt inn på selve skuffa jeg skulle montere knottene, men bestemte meg for å måle 15 cm ut fra hver side, og jeg synes det ble passelig. Vateren ble derfor plassert 15 cm innpå skuffene slik at jeg bare trengte å måle hvor "på den røde streken" jeg skulle plassere knottene.

Laservater er en fatastisk oppfinnelse spør dere meg! Kjempekjekt å ha da vi monterte kjøkkenet, da vi tapetserte og da jeg la fliser over kjøkkenbenkene.

Jeg synes de knottene ble kjempefine på så jeg er veldig fornøyd med resultatet! Nå er jeg begynt å spekulere på å investere i ei rund litt tykk lysegrå matte til å ha i gangen. Får se når høsten er litt nærmere...

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin ble den!

Og ja, laservater er genialt! :) Lasermåler også for den saks skyld. ;)

Ha en flott dag!!

Vibeke...

Havets Datter sa...

Så fin den ble :o))

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Takk takk! :)

MariMaja sa...

Kjempeflott kommode!
Lur ide med sånn laser gitt, det skulle jeg hatt meg;)
Her går det meste på øyemål og det er ikke alltid det er det beste;)
Takker for varme klemmer;)
utblåsing må man bare ha innimellom;)
Klem fra Maja

Guttemamma sa...

Flere som ikke sover...??
De er kjøpt på lunehjem.no....
natti-natt

Anneli sa...

Hei (:
Så fint at du har funnet meg og vil være med på konkurransen!
Nå må jeg løpe på jobben.
Ha en fin tirsdag!