tirsdag, juli 28, 2009

Gave i posten

Tidligere i måneden vant jeg konkurransen hos Små og store drømmer og i dag kom gaven i posten! Vi kan se postkassen fra verandaen så da jeg så at det stakk en hvit pakke opp etter at postbilen hadde vært her var jeg rimelig rask nedover veien.


Se så fint papir med firkløver på! Kjempesøtt, synes jeg. Inni pakken ventet det ikke mindre enn tre overraskelser:

Ei kjempefin lyslykt som jeg ikke helt har bestemt meg for hvor skal få stå, men jeg heller mot badet på loftet...

Ei såpe som var pakket i en hvit pose og på tapen som holdt posen lukket sto det: "Förenkla ditt liv - få tid att leva". Jeg likte teksten kjempegodt! Jeg vet ikke hvorfor bildet ble feil vei, men det får så være... Såpa skal iallefall få være på badet oppe!

Og sist, men ikke minst, disse søte rosa godteri-hjertene!

Tusen takk for de fine overraskelsene, Line!

1 kommentar:

Camillas Romantiske hjem sa...

Hei!takk for koselig innlegg på bloggen min, historien om barna dine var jo bare rørende..Så søtt med lyskula som minner deg om barna, da kan den jo med fordel henge oppe hele året:-) Bloggen din er superkoselig, kommer garantert på besøk igjen! Ha en fortsatt fin dag.

Camilla:-)