søndag, juli 12, 2009

Litt Stockholmshopping


Dette er noe av det som ble handlet inn i Stockholm. Kofferten hadde på mystisk vis doblet vekten under oppholdet... I tillegg til det på bildene over fikk jeg også kjøpt et par bildelister fra Åhléns og en kjempefin avisholder til å henge på veggen på Mique. Planen var å henge avisholderen på kjøkkenet og sette et par kokebøker i, men den hadde dessverre fått en liten skade under hjemreisen. Jeg skal se om jeg ikke klarer å fikse den for jeg tror det hadde vært kjempefint.
Den siste dagen fant jeg Lisbeth Dahl knotter til kommoden i gangen og jeg falt pladask for dem, men av en eller annen grunn kjøpte jeg de ikke likevel. Gjett om jeg angrer...

1 kommentar:

Havets Datter sa...

Så deilig med litt shopping!! Vasen er laget av keramikk..tror jeg da.. Den er i værtfall knuselig :o)