søndag, mai 02, 2010

Hjemme igjen og en overraskelse i posten

I kveld kom vi hjem fra hytta, en dag tidligere enn planlagt, men, men... Været var ikke det aller beste i dag så vi bestemte oss for å reise hjem igjen. Godt når vi først var kommet oss hjem, men litt kjedelig var det jo. Gleden ble derfor stor da vi kom hjem og jeg fant en liten overraskelse i postkassen.


Et universal gavekort på 500 kroner siden jeg var med i en webundersøkelse om bladet Kamille tidligere i år. Her på Sortland kan kortet brukes på H&M, Cubus, Lindex, Expert, Bik Bok og Skeidar. I morgen tror jeg at jeg skal ta meg en tur på Skeidar for å se om det kan være noe der jeg "trenger". Ellers skal vel morgendagen brukes til klesvask siden vaskerommet nå er overfylt av klær fra hytteturen...

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sånn overraskelse i posten ønsker jeg meg også! ;) Gratulerer. :D

Håper du får en flott dag!

Vibeke :)