torsdag, mai 13, 2010

Akkurat det jeg trengte...

På mandag var jeg innom Tilbords, og der fant jeg noen utrolig flotte lysestaker i krystall. Kanskje ikke akkurat det jeg trengte, men de var jo tross alt på salg, og da kan man ikke bare gå med uforrettet sak. Godt Isolert-mannen hadde nok sagt at jeg burde gått dersom han hadde blitt spurt til råds, men noen valg tar man heldigvis helt alene.





Jeg må vel innrømme at samvittigheten etter krystallkjøpet ikke var helt på topp. Lysestakene ble ikke pakket ut av eskene (som ble gjemt godt inne i et skap) før i går kveld. Nå håper jeg egentlig de ser ut som de alltid har stått på kjøkkenbordet...

12 kommentarer:

Randi sa...

Var no flotte lysestaker då. Og av og til må man jo unne seg noko man eigentleg ikkje treng også... :-) Joda, ser ut som om dei har funne seg godt til rette der på kjøkkenbordet :-D
Sol og flott her i dag, men kan desverre ikkje tillata meg å nyta det heilt... Huset har vore forsømt lenge no, så i dag må det takast. Godt i gang, men...får vel koma meg tilbake i arbeid...
Ha ein flotte dag.
Klems

Anitas Interiør verden sa...

Hei
koselig blogg du har :-) flotte lysestaker har de selv og de er veldig anvennelige uansett anledning og farger på bordet så passe de kjempe fint.
Ha en flott torsdag.
Klem Anita

Fru Andersen sa...

Så fine de var! Har sett på disse tidligere jeg også, så er de på salg bør jeg vel ta turen innom Tilbords... Synes de gled rett inn hjemme hos deg, ikke sikker mannen legger merke til at de er nye;-)

Kos dere i dag!

Hege sa...

De var superlekkre, og deffinitivt noe og en hver trenger (ikke sant??), og det ser ut som de hører hjemme på bordet. Så mannen merker nok ingen ting... knis :-)

Klem

Ingvild sa...

Nydelige lysestaker... Man trenger ALLTID lysestaker;o)

Ha en fin kveld,
klem,I

Anonym sa...

Dem va utrulig fin :-) Så du mota deg opp te å blogg om dem ;-)
Klæm fra Elin

Fru Radich sa...

Så koselig blogg du har, første gang jeg er innom. Kjempefine lysestaker. Mye som frister i butikkene, kjenner meg igjen.

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fine lysestaker. Jeg er enig med deg at de måtte du bare ha.

Klem Elizabet

Vibeke sa...

Flotte lysestaker til både hverdag og fest!

Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away:) Ha en super dag!

Bringen Blomster sa...

Man får ALDRI for mange lysestaker :)) Min søster har disse stakene og jeg syns de er nydelige! Heldig du :)
Synnøve

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sånne lysestaker ønsker jeg meg, de er SÅ fine! :)

Håper dere får en flott 17.mai, og en god helg før det. ;)

*klem*

Unknown sa...

Knallfine!! Man får ALDRI for mange lysestaker, samme hvordan man vrir og vender på det;)