onsdag, mai 26, 2010

NIB utfordring

NIB har en utfordring gående der vi skal komme med vår topp tre ønskeliste dersom vi fikk ønske fra virkelig øverste hylle. Jeg synes det er kjempevanskelig å velge, men dette er topp tre per NÅ...



På topp troner 50-talls frys OG 50-talls kjøl fra SMEG. Jada, to slike hvite, side ved side på kjøkkenet. Det hadde vært helt fantastisk. Jeg skulle kun vært på kjøkkenet.... Og hadde jeg hatt så flotte kjøl og frys hadde det vært på sin plass med nye kjøkkenstoler også. Ikke et vondt ord om Gilbertstolene fra IKEA, men her skulle vi velge på øverste hylle...



Seks Ghost stoler fra Kartell (sånn bare for å ha noe flott å sitte i når kjølen og frysen skal studeres) hadde vært en drøm... Dersom disse to hadde gått i oppfyllelse hadde det nok vært vanskelig å forlate kjøkkenet.


Bildet er lånt fra Finn.no

Til slutt ville jeg ønsket meg ei gammel skyveseng - selvfølgelig hvitmalt. Da hadde det nemlig vært en liten sjans for at jeg hadde forlatt kjøkkenet i blant...

7 kommentarer:

Ingvild sa...

Absolutt ingen dårlige ønsker dette her nei!

Ha en fin fin dag,
klem,I

Randi sa...

Ser alle har så masse fine ønsker rundt om for tida. Desse tre var jo absolutt noko eg kunne vurdert å ta i mot eg og ja... ;-) SMEG er så stilig!
Ha ein flotte dag vidare.
Klems

Fru Andersen sa...

Oi, glemte jo helt Kartell-stolen jeg... og Smegen`... Haha ikke lett å huske alle ønskene;-)

Ha en flotters dag videre!

Guttemamma sa...

Smeg...hvem drømmer vel ikke om det...knallfine!
Jeg er godt igang med julegavene jeg også, for lengst..:-) Mansjettknappene er enda finerei virkeligheten synes jeg!!klem♥

Bringen Blomster sa...

De to øverste e absolutt på mi lista og! :) Knallfin. Det e jo lov å drøm :)) Trekk giveaway i helga så får vi håp du har vinnerlykken med deg :)
Synnøve

Hege sa...

Herlige ønsker! :) Er det noen der ute som IKKE ønsker seg SMEG på kjøkkenet?? De er jo bare knallfine :)

Gjestebadet ditt var forresten kjempeflott! Ble fint med wallsticker på speilet :)

Ha en fortreffelig torsdagskveld :) Klem

MWH sa...

Takk for hyggelig kommentar! Helt enig i ønskene dine - alle tre fantastiske:)
Ha en fin fredag kveld,
Marit