fredag, mai 07, 2010

Barneromsønske

Jeg har lenge hatt lyst på et teppe på gulvet på barnerommet, og nå mååå jeg snart på IKEA. Håper Godt Isolert-mannen leser dette og inviterer meg med til Haparanda i sommer...
Egentlig har jeg lyst på dette teppet, i blått selvfølgelig, men det ser ikke ut til at de har det i blått lengre. Det kommer ikke opp fargealternativer på nettsiden i alle fall. Første gang jeg så dette teppet var på den flotte bloggen Mammas Hus, og jeg falt pladask.

Dette teppet er også fint og får være en "nødløsning" dersom ikke det andre finnes i blått. Det er jo lov å drømme da... Åh, som jeg ønsker IKEA til Nord-Norge!!

Håper alle som er innom får ei fantastisk helg.

6 kommentarer:

Ingvild sa...

Flotte tepper begge to!

Endelig fredag,
ha en fin kveld,
klem,I

Sofie sa...

Jeg er også helfrelst i ikea - de har så mye utrolig fint. Det er bare å glede seg, men det er farlig for kontoen :) Vi har en gang i måneden minst!

Håper du får en fin helg!
Stor klem fra Sophie Mari ♥

Fru Andersen sa...

Mellomstejenten min har det øverste teppet, fint og lettvindt! Sikkert flott i blått, men har ikke sett det i annet enn rosa jeg. Søtt med de dyrene som kjører bil på det blå teppet!

Ellers synes jeg at de til tider har flotte barnetepper på Europris, ihvertfall i rosa (har liksom aldri sett etter blått).

Ha en fin-fin helg!

Unknown sa...

Hvor ligger Haparanda? Finland? Langt dit? Jeg har bodd i umiddelbar nærhet til Ikea i alle år, så nå begynner jeg virkelig å merke abstinensene!!
Jeg har vært på loppis vettu;) Ikke noe å stå etter, men jeg fant da litt avhvert.....bombe;)

Unknown sa...

Åh, det er såpass langt ja...
Vi får ta en tur uten mann og barn du og jeg, med stooooor varebil;))

Flotte lotuslykter du har fått deg;)

Marianne sa...

Va på Ikea både igår og idag æ :) Teppet finnes ikkje i blått..