onsdag, mai 05, 2010

Litt nytt på barnerommet

Først må jeg bare si at jeg vet at disse bildene er utrolig dårlige. Jeg vet ikke helt hva det var som skjedde, men jeg skal prøve å ta nye senere... Jeg var innom Skeidar for å se etter ei hylle jeg skulle kjøpte for gavekortet jeg fikk i posten, men den hadde de ikke inne. Likevel gikk jeg ikke tomhendt hjem igjen. Er det noen som kjenner seg igjen?


Disse søte oppbevaringsboksene med lokk måtte få bli med hjem. Foreløpig står de tomme på kommoden, men vi skal vel alltids fylle de med noe. De står fint til møblene og fargene på rommet så de kunne jeg bare ikke gå fra. I tilegg kostet de ikke mer enn 59 kroner per stykk så da var det ikke noe å vurdere. Fremdeles er det nok penger på gavekortet til å kjøpe hylla jeg egentlig skulle ha...



Jeg har også endelig fått opp bildene fra Snøstorm. Jeg måtte flytte ned Ole Brum veggdekoren, og det tok i alle fall to minutt så jeg skjønner godt at det ble utsatt så lenge. Fargene passer perfekt på et barnerom synes jeg. Flere bilder fra barnerommet kan du se her.

9 kommentarer:

Marianne sa...

Hei.
Håper du har vinnelykke på give awayen vår:)

Skeidar har veldig mye fint nå, de oppbevaringsbokene var fine. Likte spesielt den grønne med lastebil på!

Ingvild sa...

Så søte bokser...
Og de bildene fra snøstorm er kjempeflotte...

Ha en fin dag,
klem,I

Fru Andersen sa...

De oppbevaringsbokesene var stilige, du finner nok alltids noe å fylle dem med... Slike oppbevaringssaker får man visst aldri nok av;-)

Ha en fin onsdag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine ting! :)

Og jeg vet, enkle ting blir gjerne stående. ;)

Håper du har en god kveld!

Vibeke :)

Susanne sa...

Takker for kommentar. var litt snakk i det i serien,men var mest i annen media,på nette,se & hør og her & nå om tapet av babyen...passa liksom ikke inn i den framstillinga tv2 skulle ha på mæ å ta det så mye opp der....dæm e dyktig på klipping og liming for å få det slik dæm ønske;)
søtt soverom guttan har, e dæm gamle? æ syns det e styr me kun en baby av gangen,kan ikke forstille meg kordan d e å ha to på engang...men dæm e vel bra samkjørt.. klem fra husøy

(eddas) sa...

hei:)
jeg så kommentaren din inne hos Tyrifryd...
Malersprøyte??hvor kjøpt kosta kvanta????
ha en super dag
eddaKlemmer

Unknown sa...

Kjenner meg godt igjen ja, hehe;) Var du på Sortland?
Tror nok urtehagen må skrues fast i husveggen her oppe ja:)

Jeg har fått sprøyta, men ikke tatt den med meg hjem fra jobb eller prøvd den ennå...neste halg kanskje, hihi;)

(eddas) sa...

Tusen takk for svar:)
eddaKlemmer

Unknown sa...

Jeg har nylig vært på begge plasser, men fant liksom ikke noe jeg bare måtte ha...spørs om jeg er der for ofte...:)
Eller kanskje jeg begynner å bli ubevisst fornuftig - siden jeg faktisk ikke trenger noen verdens ting av det jeg stort sett rasker med meg mener jeg;P

Pssst, det er loppis på Stokmarknes på lørdag. I pinsekirka i Tømmervika! 10 - 14.