tirsdag, mai 25, 2010

Premie og gjestedo

Jeg har vunnet trøstepremie hos Hilde Heimdal, og i dag lå det pakke i postkassen vår. Gaver er jo så morsomt, og det var ikke akkurat en liten trøstepremie jeg fikk. I dag kommer det bilder av den ene wallstickeren jeg fikk, siden den allerede er kommet på plass. Resten av premien får det komme bilde av etterhvert.


Dere skimter såvidt wallstickeren på disse bildene - Carpe Diem på nedre del av speilet. Selv om dette er "gjestebadet" er det her jeg steller meg om morgenen siden vi bare har badekar på badet oppe. Tenker det kan passe godt å lese disse ordene en trøtt morgenstund ja. Jeg har aldri vist bilder fra gjestedoen tidligere, siden jeg ikke er helt i mål med å få det som jeg vil. Dette får være en liten "førpremiere"...



Baderomsinnredninga er fra Linn Bad og heter Ingrid. Jeg er kjempefornøyd med den. Skuffene rommer mye og både vasken og frontene er enkle å holde rene. Herlig!


7 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Kor heldig du va! Ble kjempestilig :)
Synnøve

Susanne sa...

Så fin wallstickers, heldig du som har vinnerlykke...vinner aldri noe æ...så æ får trøste mæ me uhell i spill, hell i kjærlighet;) selv om æ sku ønske at avogtil kunne æ vunnet noe,pakke i posten e jo så spennende.
Fint gjestebad, har nesten lik vask på vaskerommet/gjestebadet. kjempelett å holde ren...får neller av den vasken vi har på hovedbadet, for den er av glass å umulig å holde ren..

Randi sa...

Heldig du var. Vart jo flott. Hmm... på speilet... Kanskje det var ein idé for meg og... Har enno ikkje bestemt med skjønar du... :-)
Klems

Ingvild sa...

Knalllekkert bad. Lyst og fint... Wall stickersen passet ordentlig godt inn på speilet. Koselig å titte på om morgenen!

Ha en fin kveld,
klem,I

Fru Andersen sa...

Kjempefint gjestebad! Fint med stickersen på badespeilet, ikke verst med en slik oppmuntring på morgenen;-)

Ha en god natt!

Hilde Heimdal sa...

så fiiint det ble så fint bad å da !!!!! :))))))

-Kamilla- sa...

Så fint det ble! Heldig du var som vant!!

Syrinene er kjøpt på et hagesenter, husker ikke helt hvor stor avstanden er mellom dem. Jeg tipper det er nesten to meter, de er plantet slik at de skal vokse litt inn i en annen når de blir store. For at det skal bli tettere. De hvite blir ca 3 meter høye og de lilla blir ca 4 meter. De er så flotte når de blomstrer, jeg er veldig glad i syriner også er det så kjekt at de kan klippes og formes :0)
*Klem*
-Kamilla-