lørdag, mai 08, 2010

Ny lampe

Da jeg hadde Perfect Home-party for et par uker siden kjøpte jeg meg ei lampe. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ha den på kommoden i gangen, men jeg følte at det ble feil sammen med den gamle symaskinen. Nå står den i stua, men hvis Godt Isolert mannen går med på å legge opp enda en kontakt skal den  få stå på loppiskommoden når den er pusset opp. Inntil videre får den lyse opp på skjenken.



På det nederste bildet ser du hvordan det var på skjenken før. Nå må jeg finne ei ny plassering til bambuslykta mi, men det blir neppe noe problem.

Nå er det snart kveld her hos oss. I morgen skal eldstegutten til mannen i huset konfirmeres så her ligger våre finklær og guttenes strikkabunader klare. Ønsker dere alle ei fortsatt fin helg!

1 kommentar:

Lotta sa...

Wow den var lekker;) *Me like*

Ha en fin søndag:)
Klemmer