fredag, juli 09, 2010

Ny(delig) bilderamme

Da vi kjørte fra Moskenes på tirsdag kjørte vi til Reine for å fylle diesel og da benyttet jeg anledningen til å dra innom Bringen Blomster. Jeg falt pladask for ei nydelige bilderamme som nå omkranser et bilde av guttene våre. Bildet er tatt på hurtigruta fra Sortland til Tromsø i mai 2008. Da skulle de på sykehuset på kontroll, og vi reiste sjøveien oppover.




Bilderamma har fått plass på bildelista i stua sammen med favorittbildet mitt av de to små. Jeg vet ikke helt om den blir stående der, men inntil videre skal den få stå der. Nå skal jeg kjøre til Sortland for å dra innom Princess - endelig har jeg også fått med meg at de har 40% rabatt på alle varer der.

4 kommentarer:

Elis@beth sa...

Kjempefin bilderamme!!

kOS DEG PÅ SHOPPING!!

Bringen Blomster sa...

Så artig at du har vært innom:)) Der traff du enten på en yngre søster som var litt ferievikar eller mamma :) Litt synd at vi ikkje hadde fått inn nyvaran enda,butikken e jo litt tom . Men ting tar tid når man skal få nokka levert til nord norge :) Det blei knallfint med den speielen som du har mala :) Et kupp!
-synnøve-

Ingvild B sa...

Ja! Nydelig ramme! :)

Alhana sa...

Så nydelig ramme og bilde av guttan dine :-)