fredag, mars 04, 2011

Et lite livstegn

Det har vært stille på bloggen i det siste for vi har vært på ferie! Til tross for iherdig bildetaking før vi reiste, og optimistiske planer om å blogge underveis ble det visst en uplanlagt bloggferie på meg. Nå håper jeg at jeg er klar for å ta fatt på bloggen igjen. Det er flere som har 'klaget' på at jeg er blitt så dårlig til å blogge, men nå skal jeg prøve å ta meg sammen - jeg lover!



Etter to uker i sol og varme bør iallefall energilagrene være fulle og siste rest av vinteren bør gå som en lek. Jeg vet at jeg skriver dette etter å ha vært hjemme bare et halvt døgn og jeg innrømmer halvhjertet at jeg allerede er lei av vinteren. Det er derfor gledelig at vi har begynt på mars måned og at dagene her i nord er blitt betraktelig lysere enn før vi reiste på ferie.

Håper alle dere som titter innom har en fin fredagskveld! Synes du det er lenge siden jeg har vært innom bloggen din? I løpet av helga skal heg prøve å få oppdatert meg der ute i blogglandia.

Ha det fint så lenge!

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åååååååååååååå so herleg!☺
Sol, varme og sand mellom tærne-drømme drømme☺

Klem M♥

Alhana sa...

Hørtes herlig ut med late dager i varmen :-)
Ha ei fin helg.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Velkommen hjem, vennen! ♥


Har savnet deg masse!!!!

*klemmepå*

Hasigamas mamma sa...

Deilig med ferie! Velkommen hjem!
Klem
Lise

Unknown sa...

Velkommen hjem, besteste!!!
Såååå godt å høre fra deg igjen, har savnet innleggene dine!
Håper du har fått hvilt ut og at formen er stigende:)

Jeg savner deg MASSE, vi må møtes snart! :)

Havets Datter sa...

Velkommen hjem :)
Tenker det gjorde GODT å få litt sommer!!
Her har vi noroviruset på besøk :/ jej :(((

Unknown sa...

Velkommen hjem!
Gleder meg til det blir min tur, bildene dine gjorde bare lengselen etter varme større.
Ha en fin helg i kalde nord igjen!
Klem

Bdicte sa...

Æ kan møte dæ hvis du love å ikkje fortelle kor fantastisk det va med ferie!

Neida:)) Æ vil gjerne treffes! Drar til Oslo på torsdag, men e ledig man, tir på etmdag-kveld!
Trur æ har nr ditt enda, vi meldes!

Klem Benedicte