onsdag, mars 30, 2011

Litt mer soverom

På lørdag viste jeg bilder fra det nyoppussede soverommet, og i dag kommer det enda noen bilder. Hylla jeg skreiv om har fått kroker under, takket være supersnille Monica som har bestilt og sendt de til meg.  Når det kom til stykket hadde jeg egentlig ikke noe å henge på krokene så jeg måtte grave i julegavepynten for å finne et par englevinger jeg kunne henge opp. Jeg lider ofte av 'kjøp-før-jeg-vet-hva-jeg-skal-bruke-det-til-syndromet', så var også tilfellet da jeg fikk det for meg at jeg skulle ha kroker under hylla... Uansett likte jeg hylla godt med kroker under. En annen gang kan det jo hende jeg kommer drassende hjem med noe som passer perfekt på en av krokene - og hvor kjedelig hadde det ikke vært å ikke ha kroker der da...?


Med andre ord har jeg kanskje vært føre var med opphenging av kroker? I tillegg har jeg to kroker ekstra som jeg helt sikkert kommer til å få bruk for en eller annen gang. Sikkert lurt det også!

Her skal kvelden brukes til avslapping og kanskje bittelitt hekling. Mer garn og nytt mønster er nemlig kommet i hus, og jeg er spent på om jeg får det til! Håper alle har en strålende onsdag!

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Very nice! :)

Trenger ikke alltid ha en plan med ting vettu, ref. skapet mitt. ;)

Kos deg i kveld ♥

*klemmepå*

Unknown sa...

Såååå fint det ble!! Alltid kjekt med et baklager av ting man ikke aner hva man skal med! ;)
(så lenge man finner det igjen når man plutselig finner noe å bruke det til...jeg sliter litt der asså;)

Nå er jeg spent på hva du har satt på stuehyllen, siden du har fjernet de flotte flaskene derfra;))

KLEM!!

Mamsen sa...

Hei!
Har en oppmerksomhet på bloggen min fra meg til deg...

Veronica sa...

Kjempesøtt med kroker påden fine hylla. Ha ei herlig helg!

-Kamilla- sa...

Så fint det ble!! Og så kjekt med kroker under, kan henges mye fint der ;0) Du ramlet visst ut av blogg rollen min når jeg hadde stor shining på bloggen, men nå er du tilbake ;0) Jippii!! Har lest meg opp på innlegg som jeg har gått glipp av *Smile* Og bare elsker Dymo innlegget ditt, kjenner meg igjen ;0) Jeg prøver nå å lære meg å ikke si "at jeg aldri skal..." Blir noen kameler å svelge av og til!! *Smile*
Kos deg så masse med heklingen!! *Klem*
-Kamilla-