mandag, april 04, 2011

Mer hekling og eget domene

I helga fikk jeg gjort ferdig enda et hekleprosjekt - et herlig vognteppe i den mykeste alpacca. Disse lappene var litt mer utfordrende enn de lappene jeg har lagd tidligere, men jeg fikk det til med litt telefonhjelp fra mamma. Når jeg hadde fått ferdig noen lapper og kommet inn i oppskrifta gikk det mye enklere. Alt i alt er jeg fornøyd med resultatet.


Jeg har også flyttet bloggen til eget domene siden sist, og dermed forsvant alle bloggene jeg hadde i bloggrollen min. Jeg holder på å legge til favorittbloggene mine igjen, men det tar visst litt tid kan det se ut som. Den nye adressen til bloggen er godtisolert.com, men om du ønsker kan du fortsatt bruke den gamle blogspot-adressen.

Den siste tiden har jeg fått noen awarder/utfordringer, og jeg vil gjerne meddele at de ikke er glemt. I løpet av uka skal jeg få publisert et innlegg om disse. Håper alle der ute har en strålende ukestart!

Den siste tiden har jeg fått en del awarder/utfordringer, og ingen av dem er glemt. Det

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyyyyyyyyyydelig! ♥

Herremin så flink du er!!! (PS: Hedda ønsker seg sengeteppe til den nye storjentesenga hun skal få tilbursdagen sin ;) )

AlottesVerden sa...

For et herlig teppe:)

Veronika sa...

Kjempeflink du er! Skulle tro du hadde hekla hele livet:-)

klem

Havets Datter sa...

WOW!!!! Skal si du er en reser på å hekle!!!
Veldig fint :)

Unknown sa...

Såååå fint!! Nå må jeg nok snart komme på et heklekurs, du begynner å bli veeeeldig avansert!! ;);)

Kult med eget domene, how to fix?

Unknown sa...

Aaaaah, gratulerer med over 50.000 besøkende!! :)♥

Dagrun Jørgensen sa...

Nydelig! Hvor har du funnet det fine mønsteret?

Dagrun

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei Dagrun,

her er oppskrifta: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=20&lang=no

Dagrun Jørgensen sa...

Tusen takk skal du ha! Er i ferd med å bestille 2 kilo naturfarget garn, og det er nettopp akkurat de rutene jeg har tittet en del på. Skal lage et stort teppe ++. Fint hytteprosjekt!!
Dagrun