onsdag, april 20, 2011

Påsketre

Etter at Monica postet et innlegg med sitt fine påsketre skjønte jeg endelig hva slags påskepynt jeg liker! HURRA og tusen, tusen takk! Derfor har jeg og guttene vært på både påsktrepynt-shopping og gåsungejakt i dag. Dessverre fant vi ikke så fine grener som de jeg hadde sett for meg, men hadde mammaen lovet at det skulle bli påsketre så fikk vi ta det vi fant og returnere hjem før tålmodigheten hos de to små tok slutt. Jeg hadde ikke helt klart for meg hva jeg skulle plassere treet i, men tenk det, sinkbøtta fra et av fjorårets loppiser kom endelig til nytte.


Det morsomste med hele påsketreet var å se hvor fornøyde guttene var da treet var ferdig pyntet. Benjamin klarte ikke å sitte i ro under kveldsmaten for han måtte få gå å se på treet én gang til iallefall femten ganger. Både han og Nikolai uttalte stadig 'påsketreet e såååååååå fint' og 'æ e gla i påsketreet'. Det hører vel med til historien at mammaen ikke er så aller værst fornøyd hun heller. 

God påske til dere alle!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble! Nydelige egg du har brukt til pynt.
Påskeklem fra Igi

Unknown sa...

Sååååå fint! ;) Hvor har du fått tak i de fine eggene?!
Mitt fikk ganske kort karriere, jeg hadde jo "glemt" at jeg har pollen allergi, så det ble hevet ut allerede dagen etter...:/ hehe...

Frøken H sa...

Så nydelig pyntet påsketre! :) Ser nå at det helt sikkert blir et påsketre her i huset neste år, for dette likte jeg! ;) Nydelige egg du har brukt til å pynte det med, hvor har du fått tak i de?

Ha en fin påskedag! ♥

klem Frøken H

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg påsketre!!☺
Og ekstra koseleg at ungane har pynta det☺

God påske☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjeeeeeeempe fint!!! :)

Jeg har litt busk inne jeg også, men det er bare for å fylle en vase som ble tom ;) En eføyen vettu, den ville ikke leve mer.