mandag, april 25, 2011

Strandtur i påska

Sein påske viser seg å være helt i min gate! Ingen stress med mas om skitur, og man slipper den dårlige samvittigheten som kommer snikende om man ikke helt kjenner at man har lyst til å ikle seg planker på føttene og gjøre seg klar for påskefjellet. Hipp hipp hurra! På påskeaften var vi på strandtur sammen med gode venner som var på påskeferie 'rett borti veien', og jeg tror at både store og små hadde en fin dag.

Ellers  har dagene blitt brukt til avslapping, litt rydding rundt huset, og et berg som jeg har planlagt å grave fram de siste tre årene har endelig sett dagens lys. Hurra for ting som blir gjort. Jeg har også vært gjest på et søskenbarntreff der jeg verken var noens søskenbarn eller noens partner og i ettertid har jeg gitt meg selv tittelen 'utidig nabokjerring'. Den gule lille kommoden har blitt hvit og fin, og har vist seg å være for stor for å være nattbord på et av barnerommene (og hva kan den da brukes til?) og en ny skatt er oppdaget i kjelleren. Arbeidsbord til syrommet er endelig bestilt og jeg sitter og veier for og i mot over hvorvidt jeg burde bestilt en 2-seters Ektorp i samme slengen...? Det er nemlig enda ikke for seint! Forhåpentligvis blir alt dette dokumentert på bloggen etterhvert.

Håper alle har hatt en strålende påske og at dere også er fornøyd med sein påske!

8 kommentarer:

Unknown sa...

fine bilder :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige bilder ♥ ♥ ♥

Så det er derfor du er så fæl nabokjærring! Hahahaha! Du kan være min fæle nabokjærring anytime! ♥

Jeg heier på Ektorp! Den er såååååååååååå god å sitte i!

Nå er ovnen i hus (låven til svigers) og fersk sushi er i magen. Hurra for tur om Hamar! ;)

Havets Datter sa...

Skal si du har fått gjort en hel del!!
Og i tillegg kosa deg/dere ;)
Jeg har jobbet hele påska, men litt kos ble det tid til allikevel :)

Klem

Christina sa...

Masse fine påskebilder og koselig lesestoff;))
Ønsker deg og dine en deilig vår!
Klem C

Unknown sa...

Hahaaaa, søskenbarn treff faktisk! Så artig! Har vært borti de som er utidige nabokjerringer av verre grunner enn det;)
♥ B ♥
♥ N ♥

KLEM

Unknown sa...

Og selvfølgelig:
♥ V ♥

;)

Unknown sa...

♥ ♥ ♥

Unknown sa...

Hei Victoria.
Jeg fikk et brennhett tips av Monica (Tyrifryd) om at du hadde pusset og malt en trapp. Har sett på trappa, og kan si med engang at det er akkurat sånn jeg vil ha den. Fantastisk! Kan jeg sende deg spørsmål om det er noe jeg lurer på? hehe...
Jeg følger dine råd så satser jeg på at det blir like bra som det du gjorde.
Trappa di ble kjempefin!

Marthe