torsdag, april 28, 2011

Heklet kurv

I dag har jeg heklet en ny kurv. Denne er litt mindre enn den forrige, og den er uten for. I stedet har jeg heklet en brettekant på denne. For å slippe at kanten jeg brettet ned skulle bli med innsiden ut, snudde jeg og heklet motsatt vei når jeg hadde kommet til ønsket høyde og bare hadde selve kanten igjen å hekle. Kurven er blitt oppbevaringsplass for småguttenes fargestifter, og er mye mer dekorativ enn plastbøtta de opprinnelig sto i. Håper guttene blir like fornøyd som mammaen. *ler*


Som en liten detalj har jeg festet en traktorknapp på kanten av kurven. Og mamma, hvis du leser dette ser du at iallefall en av knappene jeg har kjøpt det siste halvåret er tatt i bruk!

Til sist: Gratulerer så masse til Tyrifryd/Monica som har feirer at bloggen hennes er 2 år i dag! ♥  ♥  ♥ Jeg er så glad for at du begynte å blogge slik at vi fikk muligheten til å bli kjent med hverandre! I♥U

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin:)

Barbro sa...

Den er kjempefin. Skulle ønske jeg kunne hekle, men her går det bare i strikkepinner :-)

Ønsker deg ei fin helg
-Barbro :-)

Marianne sa...

Kjempefin:)
Her står fargestiftene i plastbøtte, ja... og ikke kan jeg hekle heller.

Ha en fin dag:)
Marianne

Unknown sa...

Så fiiiin! Dette må du lære meg over ei flaske vin snaaaaaaaart!! Savner deg:)

Tusen takk for søte ord og gratulasjon, I♥U too!

Bryllup på deg idag??

♥♥♥KLEM♥♥♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du er så flink!!! :))) Takk for at dere lærte meg å hekle. Selv om det ikke blir så mye utført, er det moro å kunne! ♥

Randi sa...

Så skjøn den var! Var jo super til fargestifter då.
Nok ein gang ser eg at eg burde ha lært meg å hekle... ;-)
Ha ei fine helg!
Klems

Drømmeskyen sa...

Så fin den ble! Du er kjempeflink:) Blir inspirert til å lære meg å hekle nå.

God helg:) Klem

Unknown sa...

Den var kjempefin! Utrolig fin detalt den traktoren:) Jeg kan ikke å hekle, ei heller å strikke noe særlig.
Jeg vil også lære... hehe:)