tirsdag, april 12, 2011

Nattbord frem fra glemselen...

Tidlig i fjor sommer kjøpte jeg en liten kommode/nattbord på loppemarked for den nette sum av tretti kroner. Til tross for at den var billig følte jeg tydeligvis et behov for å smugle den i hus (mon tro hvorfor på en dag der jeg besøkte tre loppiser og måtte hjem halvveis i loppejakten for å tømme bilen), og den har stått gjemt (og delvis glemt) i kjelleren siden da. For noen uker siden hentet jeg den opp og nå er den vasket og skrubbet og er klar for litt maling. Planen er at den skal - hold dere fast nå - bli hvit (regner med at det var en stor overraskelse *ler*) og få plass på Benjamin sitt rom.


Her i nord har endelig våren kommet så smått og det er sååååå herlig. Lysere dager, bedre temperatur og sommerlekene er hentet opp fra kjelleren. Og ja, dersom noen lurer på hvorfor jeg ikke har besøkt noen loppiser i år er svaret at etter å ha inspisert kjelleren ser jeg at jeg har mer enn nok å drive med fremover. Malesprøyta skal med andre ord få kjørt seg i sommer også, og alle hjerter (iallefall mitt) gleder seg.

Her venter jeg på Fruene mens heklekroken går for fullt. Håper alle har en fin og vårlig tirsdag!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den var!! Syns fargen var dritkul jeg:)
Jeg har vært bortreist på hvert loppemarked, og jeg har bit time ABSTINENSER!!

*KLEMMEMASSEPÅSNUPPAMI*

Unknown sa...

Irriterende bra faktisk:) Heheee..

Unknown sa...

4 stk????? Nå besvimer jeg snart....

Unknown sa...

Rålekre! Hahaaa, har visst 14 stoler til overs på loftet jeg og:)) Si fra hvis du plutselig får lyst til å kvitte deg med noen:)

Unknown sa...

Hahaaa, trenger og trenger Fru Blom! Jeg skal selge 8 av dem:) Svarte skinnstoler passer ikke her vettu:)

Franske drømmer sa...

Heihei :)

Snublet over bloggen din inne hos Tyrifryd, og det er jeg glad for.For en nydelig blogg du har!
Gleder meg til å følge deg videre :))
Klem!