tirsdag, april 05, 2011

Venninnegave

Søte Monica hadde med en kjempekoselig gave til meg da hun besøkte meg for noen uker siden (for det er noen uker siden. er det ikke?). Siden jeg ikke har blogget spesielt mye i det siste har det ikke blitt til at jeg har vist frem den kjempekoselige gaven. Snille meg hadde kommentert at det var for mye skrift på disse skiltene og at de var for brune etter min smak, da vi så de i en butikk tidligere i vinter. Det jeg ikke visste da var at Monica hadde kjøpt et lignende skilt som var påtenkt meg. Sikkert kjempekoselig for henne at jeg regelrett 'disset' skiltet hun hadde kjøpt til meg...


Da hun kom med det måtte hun forklare seg før jeg fikk åpne; hun hadde kjøpt det før jeg sa at jeg ikke likte de skiltene, men jeg skulle få det likevel. Da jeg åpnet gaven fikk jeg heldigvis ikke noe særlig dårlig samvittighet (yeah right) da det søteste skiltet, på bildet under, åpenbarte seg. Nydelig tekst. nydelig skrift og så passer det jo helt perfekt sammen med den brune symaskinen, den brune kofferten og det litt brune hjertet fra Vibeke. Kardemommeloven måtte vike for det nye skiltet og jeg er strålende fornøyd. Kardemommeloven finner jeg garantert en ny plassering til uansett. Jeg vil ha engleskiltet i stua og jeg blir kjempeglad hver gang jeg ser det og hjertet fra Vibeke, og tenker at det er fantastisk at jeg har fått så gode venninner gjennom bloggingen. ♥ ♥ ♥


Bare for å påpeike, nok en gang, hvor ubestemt jeg er når det gjelder hva jeg liker og ikke liker; tre lignende skilt (med mye tekst og to av de i bruntoner) har fått bolig i Godt Isolert-huset.

 - forhåndspublisert innlegg

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hihiiii, ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet asså! Det må du ikke ha...;)
Men jeg ville jo ikke at du skulle tro at jeg ikke hadde fått med meg hva du sa da vi var på panduro;)
Så koselig plass det har fått! Åsså er jeg veldig spent på de 3 andre skiltene du snakker om?!;)

Love ya!!

Drømmeskyen sa...

Kjempekoselig skilt du fikk! Så snill venninne du har:)

Klem fra Hilde

-Kamilla- sa...

Så nydelig og for en fantastisk fin tekst på det :0) Koslelig med slike gode venninner som vet hva en liker... Når en av og til ikke ser det selv *Smile*
*Klem*
-Kamilla-

Anonym sa...

Så koselig gave å få! Vakkert skilt som passet kjempe fint på plassen sin.
Teppet under var nydeligt. - du er kjempe flink med heklenåla!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ ♥ ♥

Frøken H sa...

Nydelig skilt du har fått! :) Koselig med venninnegaver! ♥

klem Frøken H