torsdag, april 21, 2011

Mer påsketre

I innlegget om påsketreet fikk jeg noen spørsmål om hvor eggene er kjøpt, så her kommer det flere bilder av mine helt nyinnkjøpte egg. Fordelen med å vente til askeonsdag med å handle påskepynt er at da er prisene halvert. Bakdelen derimot, er vel at utvalget nødvendigvis ikke er det aller beste. Vi fikk nå uansett tak i pynt til treet vårt, og resultatet er vi godt fornøyd med alle mann.  


Vi handlet egg på Kremmerhuset og på Kid Interiør, og på bildene over kan du se hva vi kjøpte hvor. Prisen for 24 egg (som jeg tror jeg endte opp med) var i underkant av 200 kroner. Slett ikke ille! Treet var gratis, og med på kjøpet fikk jeg litt trim så da er jeg totalt sett høyt oppe på fornøydhetsskalaen. 

Det gamle spannet kjøpte jeg på Loppis i fjor, og for det betalte jeg 50 kroner (prisen var inkludert et gammelt vaskefat). Jeg tror at både loppisvenninna mi, nabovenninna mi, mammaen min og sikker enda flere, stusset over hva i alle dager jeg skulle med det spannet... Selv om det ikke var helt gjennomtenkt i kjøpsøyeblikket fikk jeg bruk for det, ser dere. Og når det gjelder rusten på bøtta (og jeg bare vet at Monica kommer til å være fornøyd og sikkert tenke 'I told you so' nå) så elsker jeg den... Elsker ja!


Til sist et bilde av sofakroken med påsketreet i all sin prakt. Den fine sorte ledninga ved siden av sofaen er til pc'en min så der i hjørnet ser dere altså bloggekroken min...

Håper alle har en flott skjærtorsdag!

7 kommentarer:

Monica sa...

Heisann :) Endelig har jeg klart å komme meg inn på bloggen din! Hjemme i Bodø vil ikke pcèn min laste opp siden... Kjempekjipt, men endelig hjemme på påskeferie hos mamma og pappa fikk jeg kommet meg inn :) For her var det jo så mye fint å se på! Nydelig påsketre du har! Ble en litt mindre variant på meg, tror nok det blir større til neste år :) Da må jeg ha flere egg, kanskje jeg skal dra innom Kid og Kremmerhuset og se om de har noe igjen på salg etter påsken :) Jeg er ikke så alt for glad i gult jeg heller, men har fått frem masse rosa, grønt og lysblått sammen med det gule :)
God påske! Klemklem

Randi sa...

Så flott påsketre du har laga til! Og fargane på det passa jo supert inn hjå deg. Eg må liksom ha litt gult når det er påske, men ikkje så veldig glad i den fargen til vanleg... men det må liksom til når det er påske ;-)
Ha ei fin fin påske vidare!
Klems

Unknown sa...

Hihiiiiii, jadda: I told you so, Snuppa! ;)
Pynten din er råfin, og alle eggene var såååå fine sammen! Tro om de har igjen flere slike egg på Sland?! Jeg har jo skikkelig bruk for dem, hadde jo vært kjekt å ha noen flere å legge i kurven min liksom...;P HAHAA!
Neste år skal jeg sørge for å ha et plastikktre i hus i gooood tid før påske;))

SAVNER DEG!!!
Klem♥♥♥

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så flotte egg du har i påsketreet ditt. =)

Snublet tilfeldigvis over bloggen din her i dag, og ble liksom værende litt for å se på alt det fine. Du har en veldig koselig blogg, legger meg til som følger og tar turen innom igjen. =)

Ha en super påske!

Lotta sa...

Lekkert påsketre!!! Vil og ha...... ;) klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige egg ♥

Fru Andersen sa...

SÅ flott påsketre! Her har det ikke blitt mye pynt i år, men denne ideen skal jeg lagre til neste år! Fine egg også;-)

Klemmer!