fredag, april 15, 2011

En koselig påskegave ♥ ♥ ♥

Ei venninne har vært på Stockholmtur, og med seg hjem hadde hun dette søte påskelyset til meg. Det er koselig med helt overraskende gaver i hverdagen. ♥  ♥  ♥ 

Lyset er eggeformet og passer perfekt nå til påske. I tillegg er det gul stearin inni slik at det ser ut som et egg med plomme. Hvor morsomt er ikke det? Lyslykta fra Perfect Home med sandkakeformene i er blitt en av mine favoritter og den står fremme hele tiden. Kom ikke her og si at man kun kan ha sandkakeformer fremme til jul altså. Jeg klarer rett og slett ikke å pakke mine bort!

Her har fredagskvelden blitt brukt til litt påskevask etterfulgt av koselig besøk. I morgen tidlig (ok da, det er vel i morgen formiddag) skal guttene i barnebursdag. Før det må vi til Sortland for å kjøpe en bursdagsgave så her er det vel egentlig bare å finne senga... Håper alle har hatt en flott fredag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Nei så kult!! Slike har jeg ikke sett før:)

Lykta di er kjempekoselig, ingen grunn til å gjemme bort sandkakeformene, jeg har mine fremme jeg og;)
Har vært på Sortland en snartur idag (hentet ungene, derfor jeg ikke har ringt) og jammen meg ble det med litt nytt hjem;)

Vi må treffes snart - jeg saaaavner deg!!
Skal forresten møte Line med bloggen Loppeline i løpet av påsken, blir du med??

Kos dere i morra! Sov godt Svithart! ;)