mandag, mars 28, 2011

Enda mer hekling

Selv om jeg muligens står i fare for å komme over i kategorien 'handarbeidsblogg' kommer det enda et hekleinnlegg fra meg. Jeg er helt bitt av heklebasillen og enda et vognteppe har sett dagens lys i Godt Isolert-huset. Teppet ligger pakket inn på kjøkkenet og skal sendes i posten i morgen til en helt nyfødt liten prins. Jeg krysser fingrene for at mammaen og pappaen til lillegutten liker det!  

Teppet er heklet i Falk fra Dalegarn og er deilig og mykt. To ulike blåfarger og litt hvitt og jeg er personlig helt forelsket i fargene. Denne gangen valgte jeg å bare lage to ulike fargekombinasjoner på lappene og jeg synes det ble fint.

Her skal kvelden brukes til litt husarbeid, blogglesing og tv-titting. Håper alle har en flott ukestart!

7 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Kjempefint! Det burde jo bare falle i smak :)
Nok en gang skulle jeg ønske at jeg kunne hekle. Du er bare så flink altså :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint!!☺
Bitt av basillen du☺
VIL lære meg å hekle eg og!!

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyyyydelig!!! ♥ Du er så FLINK!!!


Skulle ønske armene mine ville hekle, det er jo så moro!!!

Anonym sa...

Veldig, veldig fint! Nydelige fargekombinasjoner.
Klem

Unknown sa...

Sååå fint!! Den kanten rundt var kjempefin, den må du lære meg! ;)
Pssst; kroker på vei i posten - jeg vet hvor vondt det er å vente;))

KLEM!

Unknown sa...



Husket jeg forresten å si at mitt nye teppe inneholder........eeeh - BLÅTT?!?

Ragnhild sa...

Nydelig teppe.....Håper at jeg skal lære meg dette jeg også. Kjekk og inspirerende blogg du har.
Ragnhild