mandag, mars 07, 2011

Vognteppe i nydelige blåfarger

Tidlig i høst begynte jeg på et vognteppe i de nydeligste blåfargene. Først i dag er vognteppet gjort ferdig, men siden teppet foreløpig ikke er tiltenkt noen spesiell liten baby har det ikke vært noe hast med å få det ferdig. Det var viktigere å gjøre ferdig de store pleddene jeg skulle gi i julegave og etter det ble jeg egentlig ganske lei av hele heklinga. Nå er det iallefall ferdig, og jeg lyger kraftig hvis jeg sier at jeg ikke skulle ønske jeg hadde hatt ei fin enkeltvogn å prøve det på....


Jeg ser jo nå at jeg kanskje kunne plassert lappene på en litt annen måte og at teppet da kanskje kunne blitt enda finere, men, men... Jeg er fornøyd likevel. Vognteppet er heklet i Vamsegarn på heklekrok nummer 5. Kanskje ikke det mest ideelle garnet til et vognteppet, men det kjennes mykt og godt så da får det gå.

Her blir det sløving på sofaen resten av kvelden og det er mulig at et annet hekleprosjekt kommer frem fra glemselen i løpet av kvelden!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det ble!! Åsså BLÅTT da gitt...;P

KLEEEEEEEEEEEEM!!!!

Unknown sa...

Uff da.... Det er sikkert rart for de å være fra hverandre. Du får kose deg og slappe av så godt du kan:)
GOOOOD bedring til Benjamin ♥

-Kamilla- sa...

Nydelig det ble :0) Du er bare blitt helt rååå på å hekle!! Så kjekt å vite at det ikke er bare jeg som sliter med å "finne meg selv" :0)
Men det er vel en prosesss som en av og til må igjennom... for å ende opp med noe man liker... Liker bare ikke prosessen,jeg ;0)
*Klem*
-Kamilla-

No.15 sa...

Så fint. Flink du er :)

Anonym sa...

Du har blitt kjempe flink til å hekle! Nydelige farger.
Klem fra Igi

Anonym sa...

Utruleg flott teppe!! Blått er so fint :) No her eg tre jenter på rappen og eldsteguten likar til og med rosa, so eg er merkelig nok blitt so glad i blått :)

Ha ein fin dag!

Klem A

Veronica sa...

Kjempefint teppe. Så flink du er.
klem

Marit ♥♥♥ sa...

Så flott det var!!! Skulle ønske jeg kunne hekle! Jeg har nesten bare tid til alle prosjektene jeg finner meg, og ikke tid til å blogge om dem når de er ferdig engang, så det får bli en gang i fremtiden...

Du er god iallfall!! Unner dere ferien, og gleder meg samtidig til det er vår tur. Bare et par uker igjen nå... :)
Klem Marit

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅ FINT! :)

Du er så flink!!!


Og jeg er straks ferdig med mine 9 ruter, så du må komme for å montere MED meg. ♥