onsdag, mars 09, 2011

Salt og Pepper

Jeg hadde lyst å kjøpe meg en ting fra ferien som vi kunne ha som et lite ferieminne. Siden vi var i Puerto Rico, som på ingen måte er noe shoppingparadis, ble jeg glad da jeg og ei venninne kom over disse søte salt og pepperbøssene da vi var på en liten 'bytur' for oss selv. Gran Canaria-teksten er bare et klistremerke og jeg har tenkt å fjerne den, men tenkte å ta bilder mens den enda sto på.


Så søte og små og i tillegg passer de perfekt på mitt sorte og hvite kjøkken. Om jeg trengte flere salt- og pepperbøsser sier du? Pmmmmf, mindre interessant spør du meg! Det er vel strengt tatt mye jeg kjøper som jeg egentlig ikke trenger...

Jeg er enda hjemme med syk liten Benjamin, men i morgen satser jeg på at vi er klar for barnehage og jobb. Ønsker dere alle en super onsdag!

12 kommentarer:

Marit ♥♥♥ sa...

Vi er på Gran Canaria minst to uker i året og jeg kjøpte med meg disse hjem i fjor tror jeg det var. Bare så du er advart så er de mest til pynt, eller til å helle opp-ned med. Hullene er nemlig altfor store... Men søte er de, og det er jo det som teller ;)

Klem Marit :)

Unknown sa...

Så kule! :)

eventyrLise sa...

Disse har jeg kjøpt på A-møbler :) Kanskje litt mer spennende å dra til Gran Canaria men..hehe. De er ennå ikke brukt, kun pynt. Hvem er det vel som bruker salt og pepperbøsse lenger :p

Unknown sa...

Her har vinden gitt seg, men nå snør det jo smånisser! noe så gæli!!! R er i Bodø, der stenger jo flyplassen for et godt ord, så skal tro når han kommer seg hjem i kveld...
Det blåste noe helt hinsides i natt, det har blåst mye før og, men når var det så ujevne og voldsomme kast at jeg trodde taket skulle gå fløyten...

KLEM!!

Unknown sa...

Det er vel i lofoten det herjer verst nå, ser det er noen innstilte avganger fra Bodø ihvertfall! Vi får satse på at de kommer seg hjem alle 3:)

Og hvor er hotellet???

eventyrLise sa...

Gardinene er kjøpt på IKEA :)

Unknown sa...

Off kåååårs...:D

Unknown sa...

Off kåååårs...:D

HusmorDronninga sa...

Kjempesøte disse her.
Jeg kjøpte også sånne.. men på en ferietur til Paris for 3 år siden...
Ser du er blitt advart allerede.. Hullene var aaaltfor store.. men koselig kjøkkenpynt.. joda.. ;)

Barbro sa...

Så tøffe de er!!!
Stilig med noe nytt.

Ha en fin uke:-)'
Klem

Bekka sa...

Jeg har helt like, kjøpt i Laos på et marked for mange år siden nå - kjempesøte :)
God torsdag, klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kuuuuuuule! :)

Gooood bedring til lille B ♥ ♥ ♥


*klemmepåmamman*