søndag, mars 13, 2011

Nytt skap

I går var vi på en aldri så liten implustur med Hurtigruta, og da jeg var på tur inn i spisesalen for å innta en bedre lunsj ringte ei venninne av meg. Heldigvis for meg både hørte jeg telefonen og svarte - noe som ikke bestandig er en selvfølge for denne madammen. Hun ringte for å tipse meg om et skap som akkurat var lagt ut på vår lokale Finn.no-variant, Jungeltelegrafen. Det er vel ikke helt feil å si at jeg raskt var inne og sjekket annonsen fra mobilen, og i løpet av et par minutter hadde jeg ringt selgeren og skapet hadde skiftet eier. Hipp hipp HURRA og tusen takk til søteste Elin som ringte og tipset meg.


Ikke nok med at hun tipset meg om skapet, i dag måtte hun også være med meg for å hente det. Nå er skapet kommet i hus og jeg er veldig fornøyd. Jeg bør vel innrømme at underveis i henteprosessen ble det klart at mine lokale geografikunnskaper ikke var helt som de burde være - men vi fant da frem til slutt (og neida, det var ikke spesielt vanskelig å finne frem dersom du lurte).


Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre med skapet, men jeg kjenner at jeg heller veldig mot å male det.Hvis jeg skal males det er jeg også usikker på hvilken farge jeg skal velge hvis jeg mot formodning ikke skal velge hvitt. Hva synes du jeg skal gjøre?

Håper alle har hatt en strålende helg!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååh, så fint!! For et KUPP!!
Og det passer jo perfekt der du har plassert det:) Attpåtil syns jeg det er fint som det er!
Kanskje det hadde vært kult i sort høyglans?!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyyyyyydelig! :) Du var heldig!

Jeg har to, ett hvitt og ett malt i ISVANN. Det er kult. ;) Men sort høylans ja. :))))))

Havets Datter sa...

HELDIGE DEG!!!!
Sjekk bloggen "maleriet fargehandel" De har pusset opp en del slike skap som er knallfine!
Det samme har "Theas Mania" ;) Sprekt å finne på noe annet enn å male hvitt syns jeg ;)
Jeg bare MÅÅÅ få tak i et slikt jeg også!!
Lykke til :)

lenapenas-verden sa...

Så fint skap da : )

en hilsen fra en helt ny leser : ) fant fram tilbloggen din utifra en favoritt liste her i blogglandia : )

Anonym sa...

Et flott skap!
Tror jeg ville malt det. Farge er alltid vanskelig å velge....
Klem fra Igi

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ÅÅÅÅÅ NO ER EG SO MISUNNELEG AT EG MÅ SKRIVE MED STORE BOKSTAVAR!!!!!
HAR SO LYSY PÅ SLIKT SKAP EG OG!! MEN ER ER DET ALDRI Å FINNE PÅ FINN, OG VISS EG FINN ER DET FOR DYRT!!
HELDIGGRIS☺☺☺

KLEM M♥

Lotta sa...

Åh fiiiiiiiiint! Jeg hadde malt det hvitt:) Klemmer til DEG

Unknown sa...

Hei, utrolig flott skap, venter i spenning på hva du finner på å gjøre med det. Synes ideen med sort høyglans høres litt spennende ut. Legger meg til som følger slik at jeg finner deg igjen. :)

Ta gjerne turen innom meg som er ganske ny her i Blogglandia.

Ha en flott dag videre. :)