lørdag, mars 05, 2011

NIB-utfordring mars: KJØKKEN

Jeg har ikke deltatt på noen NIB-utfordringer tidligere, men siden jeg har tatt noen kjøkkenbilder i dag hiver jeg meg med denne gangen. Da vi totalrenoverte huset i 2006/2007 byttet kjøkken og en del av stua plass, en løsning jeg er veldig fornøyd med. Det ble mange runder rundt valg av kjøkkeninnredning, men etter mye frem og tilbake falt valget på Ädel fra Ikea.




Et gammelt Norgesglass holder orden på noen kjøkkenredskaper som er mye i bruk. Kjempegreit å ha de stående ved siden av koketoppen, og Norgesglass er jo alltid dekorativt.


Tivoliradioen i hjørnet er veldig kjekk å høre på når jeg driver på med matlaging eller baking. Det gamle krumkakejernet var her i huset og jeg synes det er så koselig å ha det liggende fremme. Et (av mange) minner fra de som har bodd her før oss!

Håper alle har en strålende lørdagskveld. Her har vaskemaskinen gått i ett siden vi kom hjem i går, men nå er jeg endelig ferdig med gigantvaskeprosjektet mitt, og kan nye lørdagskvelden i sofakroken.

8 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fiiiiiiine kjøkkenet ♥ ♥ ♥


Miss u ♥

Anonym sa...

Kjempeflott kjøkken ♥

Lykke til i utfordringen :) Og fortsatt god helg til deg!

Klem Anita

Unknown sa...

Nyyydelige kjøkkenet ditt!! Jeg er så misunnelig på den ventilatoren din asså:)
Åsså så fine bilder du har tatt!

SAVNER DEG!

Nyt lørdagskvelden og ta livet med ro, snuppis:)

Jatte sa...

Kjempestilig..
Utrolig kreativt med de rutene med tavlemaling!

Lykke til,
Klem Jatte♥

Hasigamas mamma sa...

Kjempefint kjøkken! Og flott og praktisk med en ventilator med oppbevaringsplass! Lykke til!
Ha en fin søndag!
Klem
Lise

Annfrid sa...

Hei

Kjempe fin blogg du har, her har jeg lyst å komme tilbake.

Kjempe fint kjøkken og spesielt fin lampe du har. Den liker jeg godt:-)

Ønske deg en fin søndag

Klem Annfrid

Randi sa...

Koseleg å sjå du er tilbake :-)
Lyst og lekkert kjøkken du har.
Lykke til i konkurransen!
Ha ein fin fin søndag vidare.
Klems

Bekka sa...

Så flott kjøkken du har - lykke til i utfordringen!
God søndagskveld :)
Klem fra Bekka