tirsdag, mars 08, 2011

Hvordan var det med meg og blått igjen?

For det var vel jeg som proklamerte høyt og tydelig at jeg ikke likte blått, ja? Dere husker det? Nå må jeg derimot innrømme at jeg er usikker på akkurat det. Da jeg var på min siste Tromsøtur kom jeg hjem med blått pledd og vognteppet jeg gjorde ferdig i går er blått - og jeg elsker begge to. Ikke nok med det, igår kom jeg hjem med blå perleblomster og jeg er fullstendig forelsket. I blått? Jeg?


tror jeg ikke at jeg kommer til å fylle huset med blå detaljer selv om jeg er begynt å like blått sånn littegrann eller veldig...


Jeg er hjemme med syk liten Benjamin om dagene, men i morgen håper jeg at han er klar for barnehagen. Både han og jeg krysser iallefall fingrene for det. I dag har vi vært en tur på jobben min og så har vi (eller mest jeg) vasket og ryddet på loftet.


Bør jeg nevne at på tur fra jobben min unnlot jeg å dra innom noen butikker av redsel for å komme ut med enda mer blått i handleposene?

Ha en super tirsdag og kvinnedag alle dere supre damer. Jeg får besøk av nabovenninna mi ikveld og vi skal spise god mat, skravle og se på Fruene. LYKKE!

6 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Kooos dere på tirsdagskvelden:-)
Kanskje du er inne i en blå fase......
Klem Linda:-)

Unknown sa...

Så FINE blomster, og så HERLIGE bilder du tar!!! Bør jeg nevne at de har fått inn masse GG nyheter i Nesset??? Åsså så mye i blått;)

Hørtes koselig ut med venninnekveld! Jentekveld med Fruer på selveste kvinnedagen er jo bare gull! I tillegg er det jo feit-tirsdag! Kan det bli bedre liksom?! Hohooo;)

Krysser fingrene for at B er frisk i morgen;)

Kos dere masse i kveld! KLEM!

Barbro sa...

Jeg hadde mange år med blått. Blå er en nydelig farge.
ønsker deg en fin kveld videre, tross stormen vi venter.
Klem

Unknown sa...

Jeg får komme en annen gang, jeg fant plutselig ut at jeg skulle "bygge" meg et nytt spisestuebord;))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg hadde blått som farge på interiøret i fjor vår-ikkje min favorittfarge men det kjem jo anpå kas blånyanse det er☺

Kos deg med venninnekveld og fruene☺
Kan vel nesten ikkje bli bedre det☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååå fint med blått! I LOVE!


Tror dere to der i nord savner meg så mye at dere kompenserer med "min" farge! *ler*


Savner deg ♥