mandag, april 05, 2010

Endelig påskeinnlegg herfra!

Her hos oss har det vært et helt FANTASTISK påskevær. Sol, sol og atter sol! Mannen i huset er på jobb så det har bare vært meg og guttene hjemme. Vi har funnet fram hagemøblene og alle sommerlekene og hatt det helt topp på verandaen. Grillen har også kommet frem, og har vært i flittig bruk. Blogg har fått være blogg, og vi har hatt glade dager her i nord. Påskeinnlegget mitt får komme nå som påsken er over, så her er et lite bilderas av vårt (sparsommelig) påskepyntet hjem.


Påskegodteri i nyskåla og påsketulipaner må til.


På skjenken står det to søte påskeharer. Supersøte er de, og jeg har ikke noe lyst å pakke de bort igjen.


På kommoden i gangen og på ventilathetta står det to høner i nydelige pasteller. Skjønne!

                                               

Jeg og guttene har malt egg. Nå henger de så fint i stuevinduene våre, og der skal de nok få henge enda noen dager.

Håper dere alle har hatt ei super påske!

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Herlig påskeinnlegg,unner dere go'været. Her hos oss var det så som så...
klem♥♥♥

Sofie sa...

Så nydelig du har det hjemme. Elsker den symaskinen!! Jeg vil å ha såånn..
Utrolig koselig blogg - la meg til som følger jeg!
Klem fra Sophie Mari

Lykkehjemmet sa...

Hei!
Fant deg via en kommentar:)
Flott gammel symaskin:) Koselig det var her inne hos deg,legger meg til som følger jeg...så finner jeg deg igjen:D
Velkommen inn til meg om du har lyst.)
Klem Mona