søndag, april 11, 2010

Dilla på lilla

Denne uka har det, som sikkert de fleste har fått med seg, vært vennesalg på Kid interiør. Jeg har vært innom flere gang, og bærepose på bærepose har blitt med hjem. Julegave/bursdagsgave-kommoden er snart full, og gavelistene til både bursdager og jul er kraftig forkortet. Selvfølgelig har det blitt noen gaver til meg selv også i løpet av uka. Sengeteppet på soverommet viste jeg jo i går, men i dag skal dere få se de nydelige løperne jeg har kjøpt til kjøkkenet.


Jeg skulle virkelig ønsket at fargene på bildet hadde gjenspeilet virkeligheten, men de gjør dessverre ikke det. Løperne er i en helt nydelig lavendel-lilla farge, og jeg forelsket meg ved første blikk. De lilla tulipanene og den lilla og den rosa Iittala skåla er jo bare prikken over i'en. Helt nydelig og vårlig. Jeg elsker våren.


Jeg har tydeligvis en ting for lilla for tiden, for enda litt lilla ble med hjem fra Kid, men det skal jeg vise i et senere innlegg. Tv-stua må bloggifiseres først.

Håper alle har en strålende søndag!

2 kommentarer:

Fru Bakken sa...

Nydelig med lilla:o)
Jeg er også inne i en dilla på lilla periode og har vært det siden i fjor sommer. Håper kid venne salg varer til uken for da blir det Bodø, shopping og kurs:D:D:D

Unknown sa...

Dette innlegget er visst nøyaktig ett år gammelt, klikket meg inn via LinkWithin:)
Åsså la jeg merke til et par lekre stoler gitt;) Gjort av dem hen da? Skakke tilfeldigvis ha loppis med VIP-gjester (les: meg) vel??