torsdag, april 29, 2010

Prosjekt hagebenk, Del 2 - eller...

Dere lurer kanskje på hvordan det går med hagebenken min som jeg blogget om sist helg? Jeg var kjempeivrig og var ute og skrudde fast plankene som skal holde stolene sammen på søndag. Maling og pensel kjøpte jeg på lørdag så planen var å begynne å male på søndag eller mandag. Her kommer et bilde som forklarer hvorfor det ikke er blitt gjort...


Gjett om jeg ønsker meg garasje nå? Da hadde benken stått fiks ferdig nå, men dengang ei. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på våren, som forhåpentligvis kommer...

4 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Usj! Hva er vitsen med snø nå, skjønner godt du blir frustrert!

Håper snøen forsvinner fort og du kan fortsette med prosjekt hagebenk! Gleder meg til se det ferdige resultatet;-)

God torsdag!

Elizabet Stilig hjem sa...

Ja, kjedelig med snø, det er nå våren skal være her, men dengang ei. Håper det bedrer seg snart!

♥HverdagsHjerter sa...

takk for mange koslige besøk inne hos meg. Er super dårlig på å besøke andre blogger for tia...kan ikke skjønne hvorfor;-)
Hører rykter om mye nysnø oppe i nord ja...frustrerende!! Men det blir spennede å se hvordan hagebenken din blir tilslutt. Ser ut som det blir veldig bra! Her har vi bakt pizzasnurrer i dag, vasket klær,redd senger og støvsugd! Godt å komme i gang igjen:-)
Håper snøen blir borte og sola og varmen kommer snart ♥

Randi sa...

Så kjedeleg...Er litt spent på det ferdige resultatet, men vi får nok berre smøra oss med tolmodighet... Våren kjem nok til slutt... :-)
No er eg klar for avreise til Finland i morgon, gleder meg stort! Så vert nok litt stille herifrå framover, men plutselig er eg tilbake... :-)
Klems