fredag, april 23, 2010

Se hva jeg har fått

Tidligere i uka var jeg og søstra mi på en aldri så liten shopperunde for å se etter bursdagsgave til mamma. Vi hadde egentlig planlagt å kjøpe klær, men siden vi ikke fant noe som falt i smak dro vi innom Skoringen for å se om vi heller skulle kjøpe henne sko. Søstra mi oppdaget et par støvletter og vips, så var fokuset på gave til mamma glemt. Vi hadde begge to lyst på de, men ingen av oss hadde råd så vi gikk videre etter ei stund, uten både støvletter og gave til mamma. På kvelden sendte jeg melding til Godt Isolert mannen med kraftige hint om at jeg ønsket meg nye støvletter. Okei da, det var vel ikke bare hint... Da han ringte sa han at han hadde så fryktelig lyst til å reise på hytta et par dager før meg og guttene. Tja, sa jeg, det kan vel la seg gjøre hvis jeg kan få de støvlettene jeg har så fryktelig lyst på. Og gjett hva? Det kunne jeg! Jeg har fått nye støvletter, han får dra noen dager alene på hytta og alle er fornøyde. Hipp hipp hurra!


Tusen tusen takk til Godt Isolert mannen! Siden jeg vet at du leser bloggen vil jeg informere deg om at dersom du har andre reiseplaner mens du er hjemme, har jeg veldig veldig veldig lyst på denne... ;) 

9 kommentarer:

Marianne sa...

De va kjæmpefin! Heilt min smak!

Ellinor sa...

Du e sleip! ;) ;) ;)

Elisabeths Ingeborg sa...

Haha! Du vet akkurat hvordan du skal oppføre deg :D

Anonym sa...

Veldig fine! Av og til er det greit med en byttehandel ;-)
Nyt helgen og nye sko!
klem Igi

Randi sa...

Hehe... det var vel ein grei byttehandel det der... :-) Smart du... Var eit knep eg skal huske på ein gang eg og... :-D Flotte støvletter!
Ha ei strålande helg!
Klems

Anonym sa...

Hei hei hei.
Føler at flisa er snudd på hodet.
Jeg hadde noen dager før yttret ønske om at jeg ville dra på hytta noen dager før og fått nei til svar.
Da dette ønske om nye støveletter kom, var svaret mitt at jeg vil på hytta.
Neste tur er under planlegging, håper den kaffekjelen ikke er så dyr.

"Isolert mann"

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Her kan du bestille:
http://www.glassoginterior.no/default.pl?showProduct=6723&pageId=605 ;)

God tur ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

*fniiiiiise* Gratulerer med nye støvletter! :)

Anonym sa...

You rock Victoria!! Ik meir sei om d..;-)
Bedre nabo ska du leite lenge etter..åsså handla du jo på SKORINGEN..nice..;-)