fredag, april 23, 2010

Philippe Starck

Hva er det med den mannen? Ikke bare har han designet Ghost-stolen til Kartell som jeg ønsker meg minst ett eksemplar av, nå har jeg oppdaget at han også har designet noe annet jeg ønsker meg. Jeg har i det siste tenkt mer og mer på å kjøpe meg høytalere til iPhonen min. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe noen kjempedyre eller veldig fancy, men jeg tenkte at det ikke var dumt om de hadde et pent design. De skal selvfølgelig helst være hvite. Her om dagen gikk jeg inn på Apple sine sider, og kikket raskt gjennom høytalerne som lå på siden. Kikket raskt betyr å ikke ha studert spesifikasjoner eller pris, kun sjekket design og farge. Jeg falt selvfølgelig for disse:

Bildet er lånt fra Apple

Da jeg klikket meg inn for å sjekke om de hadde hvite oppdaget jeg at de var designet av Philippe Starck og at de kostet litt mer enn det jeg hadde tenkt å bruke. Jeg må kanskje si at de heldigvis (for kontoen min iallefall) ikke kommer i hvitt, men en kollega av meg sa: begynner du å spare nå finnes de sikkert i hvitt, rødt, sølv - you name it - når du er ferdigspart...

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Philippe Starck er rett og slett genial. Flotte høytalere!
Ha en fin helg,
klem,I

Fra huset i svingen sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-D
Hmm, noen ganger er det kanskje greit at ting ikke finnes i den fargen man vil ha ;-)
Stilige var de ihvertfall!!!

Klem Karianne