torsdag, april 22, 2010

Perfect Home

I dag skal jeg ha Perfect Home party og jeg gleeeeder meg. Det er kommet ny katalog (som ikke ligger på nett etter hva jeg kunne se), og forhandleren kom med et eksemplar til meg i går. De har så utrolig mye fint, og det er mye jeg ønsker meg. Det blir vanskelig å velge i kveld tror jeg. Her er noen av mine tidligere investeringer, og jeg er kjempefornøyd med alle sammen.


Hvis du som leser ikke har sett produktene fra Perfect Home kan du klikke her  for en titt. Mye fint!

7 kommentarer:

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fin ting! Jeg liker Perfect Home, syns de har mye fint. Koselig blogg du har!

Anonym sa...

Æ vil vær med!!!

(eddas) sa...

Ja....de har masse fint...
Du får vise oss bilder hva du kjøper da:)
kos deg
eddaKlemmer

Randi sa...

Perfect Home har masse fint ja... Og flotte ting du hadde skaffa deg her... Kos deg på party, så får du vise oss kva du endte opp med etterpå... :-)
Klems

Fra huset i svingen sa...

Jeg var på Perfect Home og Casa Party forrige torsdag. Utrolig mye fint de har og selvfølgelig måtte jeg jo handle litt også ;-)
Gleder meg til varene kommer!!!
Kos deg på party i dag da!

Klem Karianne

Ingvild sa...

Kos deg på på party!
Klem,I

Bdicte sa...

Takk for kjøkkenkompliment:))
Jeg har flere ting fra perfect home, bl.a brødboks og adventsstake. Er veldig glad i disse tingene!

Klem
Benedicte