onsdag, april 21, 2010

Overraskelse i posten

Jeg elsker gaver, så dette var midt i blinken! Pappa har vært på Spar Kjøp for å kjøpe bunadsko til guttene (Jeg er forøvrig klar over at det neppe er verdens beste kvalitet på bunadskoene derfra, men siden de bare skal brukes to gang, er jeg ikke interessert i å betale i dyre dommer...), og da han sendte skoene nordover lurte han med en liten gave til meg. Se på det fine skiltet jeg fikk.




Det skiltet jeg hadde stående der fra før er nå forvist, men det skal nok få et nytt sted å stå etterhvert...

5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei du og takk for koselig hilsen!! Flott skilt a gitt:-) De navnelappene under kjøpte jeg for mange år siden også og pennen virker fortsatt..den er superpraktisk!!
klem

Susanne sa...

så snill pappa du har som sender gave. Turen fra husøy til harstad tar ca 4 timer, men har svigerfar i bjerkvik så blir stopp der som regel...to svigerbrødre som bor i harstad så er egentlig der ofte...elsker grottebadet:) kanskje vi treffes på lykke og lukas;)

Bdicte sa...

Heihei!
Sånn skilt har æ også:)) Like det godt!

Kameraet e et canon eos1000 trur æ, og betalte 3500,- for det på elkjøp. Billigste canonkamera i hele butikken, men tenkte de va bra nok for oss(eller mæ, siden de bare e æ som tar bilda her i huset)
Fikk med den pakken med minnekort, veska osv så sparte 1500 på det. kjekt!

Gikk akkurat opp for mæ at har skrevve hele denne kommentaren på dialekt, men du e jo nordlending så, hehe:)) E du ikkje? Jo?

Klem
Benedicte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg fikk beskjed, da jeg skulle kjøpe bunadsko til meg selv, at jeg burde kjøpe de dyreste da disse var bedre.

Vel, jeg prøvde sko til 900 kr og til 350 kr, og på min fot var de billige best. ;)

Ingvild sa...

Å så koselig å få et slikt skilt av din far! Imponert jeg nå! Tror ikke min hadde kommet på en slik ide;o)
Nei... Hvorfor i all verden skal man kjøpe i dyre dommer til barn som vokser så fort? En ting er kvalitet - men jeg tror nå at de mer rimelige tingene ofte kan være like bra!

Ha en fin kveld,
klem,I