søndag, april 18, 2010

En klar favoritt

Jeg har vist bilde av denne lampa før, men den er så fin at det absolutt er på sin plass å vise den fram mer enn en gang. Til bursdagen min i oktober fikk jeg en del penger, og etter noen (ok, ganske mange) runder frem og tilbake bestemte jeg meg endelig for å bestille den. Jeg hadde aldri sett den "live", så jeg var veldig spent, men gjett om jeg ble fornøyd. Jeg rett og slett elsker den! 


Dersom noen lurer på hva de skal gi meg til bursdagen min i år kan jeg bare nevne det med det samme; enda en slik står på ønskelista mi!

4 kommentarer:

Randi sa...

Stilig lampe det der! Forstår godt at du kan tenka deg ein til... ;-)
Flott blogg du har, la meg til som følgjar eg, for her kjem eg nok innom igjen...
Ha ein strålande søndag vidare.
Klems

Randi sa...

Ja var ikkje det ein genial idé. Likte den eg og. Det står at dei har brukt sølvgrå hammerslaglakk. Det er vel ein slags metallmaling trur eg... Men eg vil nok tru at utemaling er tingen dersom den skal stå ute ja... :-) Du må lova å visa resultatet her dersom du gjennomfører dette!

Havets Datter sa...

Ja det er skikkelig lekker!!
Jeg ELSKER min jeg også!! Må være det beste kjøpet jeg gjorde i fjor ;)

Randi sa...

Hei igjen.
Bare artig det at noen kan finna noko nyttig på sida mi... :-) Det står vel ikkje noko om trykkimpregnerte planker i forklaringa. Men, det kan jo sikkert vera lurt å bruke det, sånn for sikkerhetsskyld... Holder jo masse lenger då.

Eg har rett og slett tatt å skanna heile arbeidsbeskrivelsen til denne benken eg, så tar å mailer den til deg etterpå. (Bruker den e-post adressa du har i facebook merket ovanfor her). Det kan jo vera til litt ekstra hjelp når du skal i gang... Alt for muligheten for å få sjå korleis det der prosjektet fungerer i praksis... :-)
Lykke til!