onsdag, mars 31, 2010

Kokeshi dukker

Da vi var i Tromsø i forrige uke rakk jeg en aldri så liten shoppetur før vi satte kursen hjemover. Siden Godt Isolert-mannen ikke er fra seg av begeistring når jeg nevner butikker (jeg ser herved bort fra de ytterst få gangene jeg nevner sportsbutikker...), måtte det prioritering til. Kremmerhuset sto egentlig ikke på prioriteringslista mi, men da mannen plutselig forsvant inn i en mobiltelefonbutikk (nei, jeg husker ikke hvilken...), sneik jeg meg inn der likevel. Heldigivs! For plutselig oppdaget jeg disse supersøte Kokeshi dukkene som bare måtte bli med meg hjem.


De har fått plass på Lack-hylla fra IKEA, og er en liten fargeklatt i vår ellers så lyse stue. De gjør meg i godt humør, og minner meg på om at våren faktisk er på tur!

6 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så søte de var :))))

Bdicte sa...

Jeg har observert disse på Kremmerhuset:))
Så søte!!

Klem
Benedicte

-Kamilla- sa...

Så fine de er!! Hmmm... Skjønner det er på tide med en tur til Tromsø. *Smile* Ser ut som dere hadde en herlig dag ute på altanen, så kjekt å kunne nyte de flotte dagene ute i solen.
God påske! *Klem*

Unknown sa...

De var kjempesøte:o)) Så deilig med noen fargeklatter, man trenger det:o)

Klem Line

Ellinor sa...

ka kosta dem? de va fiiiiiN!

KATRINES INTERIØR sa...

Utrolig nydelige dukker :) Skjønner godt at du falt for dem! Ønsker dere alle en kjempefin påske :)