søndag, mars 07, 2010

Spiseplassen vår

NIB har en utfordring gående om å vise frem spiseplassen så her kommer vår. Vi har spisebordet stående på kjøkkenet siden vi ikke har egen spisestue. Før vi renoverte huset og flyttet kjøkkenet hadde vi det, men etter litt vurdering frem og tilbake endte vi opp med å fjerne spisestuen. Jeg er stort sett veldig fornøyd med det, men det krever jo at man er veldig flink til å holde det ryddig på kjøkkenet under matlagingen når man skal ha middagsgjester...


Spisebordet vårt er fra Boconcept og heter Occa. Sammenslått er det 183 cm, men det kan dras ut og bli hele 263 cm. De fire stolene i ytterkantene av bordet er fra IKEA og heter Gilbert. De to stolene i midten sto her i huset, men vi har malt de hvite. Lampa over bordet heter Crystle takrekke og er fra Skeidar.


Guttene sitter på enden av bordet i Tripp Trappene sine fra Stokke. Jeg var veldig ubestemt angående fargevalg, men er veldig fornøyd med at jeg bestemte meg for de hvite.


Når vi ikke spiser eller bruker bordet til tegning eller maling, står guttene sine stoler langs veggen.


Jeg må ta med to bilder av eføyene i kjøkkenvinduene for de vokser som bare det, og gjett om jeg er stolt. Jeg er ikke kjent for å ha grønne fingre, så dette er helt fantastisk!

7 kommentarer:

Anonym sa...

En fin spiseplass har dere. Kjekt med stort bord.
Ønsker deg en strålende uke!
Klem Igi

*sne* sa...

Lekkert! :) Vi endte også opp med hvit tripp-trapp stol - synes i grunn det er helt fint :D

Havets Datter sa...

Deilig med stort bord!! Det ser jeg skikkelig fram til å få plass til :)
Mulig du har skrevet om det før, men hvor er kjøkkenet deres fra??

(eddas) sa...

Kempefin og stor spiseplass dere har:)
kos dere
eddaKlemmer

Mor og datter sa...

Hei Victoria!! :)
Så utrolig lekkert!! :)
Ville og takke for at du vil være med på giveawayen min..trekningen er i dag;) blir litt av en jobb ;) men artig da! Gratulerer med kvinnedagen i dag! Ha en flott dag! klem fra Cecilie

Familien i Fjellborg sa...

Stilig - både fint og praktisk med stort bord. Vi har også slik åpen løsning og jeg stortrives med det. hilsen anita s

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselig spiseplass! :D

Kjedelig når guttene er syke. Her er det full fart igjen, men masse snørr og hoste, så vi har fått legetime i dag. Synes liksom ikke de små skla hoste så lenge. :(

Håper dere får en god dag, alle tre! ♥