fredag, mars 26, 2010

Keep Calm

Tidligere har jeg skrevet at jeg vant på Snøstorm sin giveaway. Nå har Keep Calm plakaten kommet opp på veggen i stua. Selvfølgelig henger den i en Ribba ramme fra IKEA. Jeg kan love dere at å få tak i en Ribba ramme når man bor i Vesterålen, ca 10 timers kjøretur unna nærmeste IKEA, ikke er bare bare. Heldigvis bor pappaen min i Drammen og han var så snill å dra på IKEA-oppdrag for meg, men jeg har en liten følelse av at det blir lenge til neste gang... Jeg kunne selvfølgelig ikke nøye meg med bare én ramme, men hele fem (FEM!!) rammer i størrelse 40x50cm skulle jeg ha! For å si det sånn brukte han litt tid på å få de pakket godt nok for at de skulle klare den lange ferden mot nord. På onsdag kunne jeg hente pakken med rammene på posthuset og alle fem hadde klart reisen hjem til meg, og jeg er utrolig fornøyd.


Jeg synes Keep Calm-plakaten i sort og hvitt passer så utrolig flott over den gamle gyngestolen jeg pusset opp i sommer. Hva synes dere?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det bei kjæmpefint :) godt med snille pappaer soom bor i sør!!!

-Mette-

Anonym sa...

Det bei kjæmpefint :) godt med snille pappaer som bor i sør!!!

-Mette-

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, så absolutt! :)

KATRINES INTERIØR sa...

Det var nydelig! :) Kjempeflott med den gyngestolen, så utrolig stilig den var :)! Ønsker dere alle en god helg! :) KLem

Hege sa...

Ble supert! Og for en fantastisk gyngestol du har! Har du trukket den opp selv? *imponert*.

God påske! :)

Lotta sa...

Det ble kjempe stilig:) Vil og ha sånn plakat...
Ha en fin lørdag!
Klemmer <(")

Camilla sa...

Hei! Ble jo kjempefin der og passer perfekt til stolen. :)