fredag, mars 12, 2010

Wallstickers

Gjennom ei venninne på Facebook har jeg oppdaget en kjempeflott nettbutikk som selger Wallstickers, og de har MYE jeg kunne tenkt meg. Da vi renoverte hadde jeg egentlig lyst på en vegg med tapet i stua, men jeg tok ikke sjansen. Jeg visste ikke helt hva jeg ville ha så det ble ikke noe av det, men nå ser jeg muligheten til å endre på dette uten å legge tapet. Disse bladene tror jeg må være favoritten min:



Men disse er jo også flotte da...


Jeg har litt delte meninger om denne, men den er jo søt da...


De har utrolig mye annet flott også, så jeg anbefaler absolutt en titt innsom siden som du finner her.

8 kommentarer:

Lotta sa...

Ah ønske seg:) Lekkert!!!! God helg kjære du:)Herlig headeren din:)

Fru Bakken sa...

Hei:o)

Kj.traktøren ligger i 2 etg. på Amfien. Sååå masse fint!!!Der kan du også kjøpe deg en Maribowl fra Iittala;o)
Stilige wallstickers:D

Anonym sa...

de bladene va finest :D

Hege sa...

Så flott blogg du har :) Er også litt på wallsticker-bølgen for tiden. Ble noen retroblomster på meg. Sjekk ut trendysticker.dk - masse fint :)

Hilsen Hege

Guttemamma sa...

Hei hei,Voctoria og guttene!! Håper de søte små er på bedringenes vei,ikke gøy når de små er syke.
Godt at du likte vimplene,selv om stoffet var litt slitt...
klem klem

Unknown sa...

Så fine! Likte de øverste, de var herlige!
Vettu, jeg har helt glemt å si det...jeg var innom handlaga på tirsdag, og fikk tak i det siste settet de hadde - på tilbud! O'lykke!!
Takk for tilbud om hjelp;)

Strålende lørdag til deg og dine;)
Klem:)

Dronning Maud sa...

Elgen var knalltøff:)

Fru Bakken sa...

Lyslykta er fra SIA. Kjøpte den på den lille gave butikken vi ha på Sørvågen. Men vet de har den på "Huset" på Leknes også;o)