lørdag, mars 13, 2010

Gave i posten

Jeg vant Snøstorm sin Giveaway i februar og i dag kunne jeg hente gaven min på posthuset. Eller vent, jeg vant vel ikke, men jeg fikk andrepremie/trøstepremie, men FOR en gave da. Her kan dere se hva jeg fikk, og bildene er lånt fra Snøstorm sin nettbutikk. Jeg skal ta bilde av mine plakater når jeg har fått de i ramme og de er kommet opp på veggen.

Alfabetplakat som guttene skal få på rommet sitt

Tallplakaten skal også på gutterommet

Vi fikk to supersøte bokmerker

Sist, men ikke minst; keep calm and carry on plakaten skal henge over den hvite og sorte gyngestolen i stua

Nå skal jeg sende pappaen min på IKEA slik at jeg får Ribbarammer å sette plakatene i.

4 kommentarer:

Havets Datter sa...

Oi oi.. FOR en trøstepremie!!!
Det var jammen ikke noe tull.. heldiggris ;)

Fru Bakken sa...

Heldig du er:o)
Å så kjekt å bare kunne sende pappaen på IKEA da:o) Trur jeg skal spørre min pappa om han kan ta seg en svipp tur på IKEA for meg;o)
Sørvågen-Trondheim er jo ikke sååå langt da:D:D:D

*sne* sa...

Herlige plakater - heldige du!

Hege sa...

Hei!

Så gøy at du likte knappene :) Og elefantstoffet finnes i blått! :o) Ser her: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx?group_id=7106&articleid=26084

Hilsen Hege