tirsdag, september 08, 2009

Møbelstoffet er kommet

For en stund siden bestilte jeg møbelstoff til gyngestolen fra danske TM-materialer. Jeg hadde lett etter møbelstoff lenge, og da jeg ble tipset om denne nettsiden falt jeg pladask for møbelstoffet Kreta. Kreta finnes med to mønstre: moderne blomst på hvit bunn (som jeg ville ha) og klassisk blomst på sort bunn. Da jeg skulle bestille klarte jeg selvfølgelig å bestille feil. Jeg sendte en epost til ordreavdelinga og fikk til svar at de skulle ordne opp i det. Da pakken kom i postkassen var jeg likevel spent på om det virkelig var det riktige stoffet som kom.

Det ble jubel i stua da det viste seg å være det riktige stoffet. I morgen får jeg låne en stiftemaskin som er stor nok til oppgaven, og jeg gleder meg til å trekke om. Jeg har aldri trukket om møbler før så tips mottas med takk!

1 kommentar:

Havets Datter sa...

Knallstili stoff!! Jeg spurte Charm Design om tips og fikk en mail fra henne. Om du gir meg mailadressen din kan jeg vidresende den til deg. ;O)