søndag, september 06, 2009

Pay It Forward

For noen dager siden meldte jeg meg på Pay It Forward hos Havets Datter. Jeg har ikke vært med på noe slikt tidligere, men overraskelser er jo alltid morsomt! For dere som ikke vet hva dette er fungerer det slik: En gang i løpet av de neste 365 dagene vil jeg motta en gave fra Havets Datter. Og så skal jeg sende gaver til tre stykker som igjen skal sende videre til tre stykker.


Hvis du vil være med på dette må du skrive en kommentar under dette innlegget. De tre første får gave i posten!

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gaver kan man da aldri få nok av....??? ;) I'm in.

Hvis jeg får lov da, jeg har allerede meldt meg på en for leeeeenge siden.......

Trultemor sa...

heisann:) kan godt tenke meg å være med:)

Elisabeths Ingeborg sa...

Eg slenger meg på eg, i håp om å få ei gave i posten.