onsdag, september 09, 2009

Gyngestolen

Husker dere denne?

Siden både møbelstoff og stiftepistol var kommet i hus var det bare å sette i gang. Jeg var spent på hvordan det skulle gå siden dette var første gang jeg skulle trekke om noe, men det gikk som en drøm. Jeg vet ikke om en møbeltapetserer ville kalt resultatet perfekt, men jeg er fornøyd!

Som dere ser er armlenene tatt av, men jeg har ikke bestemt meg for om det skal forbli sånn eller om de skal på igjen. Hva synes dere?

Det gjenstår også å trekke den i ryggen, men før jeg kan gjøre det må jeg kjøpe tykk kartong for å stifte fast bakpå. Jeg håper at jeg får gjort det i morgen. Jeg er likevel så fornøyd at den har fått komme inn i stua!

6 kommentarer:

Havets Datter sa...

Den ble jo KNALL!!! Så flink du har vært ;) Syns den var kul uten armlen også, men vet ikke helt.. Hmm..

Fru Kransvik sa...

Du imponerer stadig! Den ble kjempeflott!! Jeg synes du skal sette på armlenene, det tror jeg blir fint:)

Nå er det snart tid for å ta kveld her i huset. Mye å gjøre på jobb og masse aktiviteter på ettermiddagen gjør at jeg har bestemt meg for at antall timer nattesøvn må være ved det optimale (for meg 8 timer).

Vi må snakkes snart! Ringer nok i helga. Vi sier ja takk til besøk om ikke lenge;)

Nattaklem

Christine Louise sa...

Oi så flott. Litt av en forandring :)
Flink du er..

Klem fra meg..

Anonym sa...

WOW!
Er kjempeimponert. Den ble kjempefin:-)
Jeg ville ha hatt på armlenene, syns det ser bra ut + at det er bedre å sitte i en stol med de på.

Stor klem fra Veronika

hverdagsgodteri sa...

Så flott den blei! Jeg ville tatt på armlenene igjen, da blir den mye mere lun.;)

Anonym sa...

Den ble utrolig stilig og kjempefin:o)Ser det er mange over som vil ha på armlenene og der må jeg si meg enig jeg óg!! ;o)

Hilsen meg