mandag, september 28, 2009

Nå med pynt

Nå har jeg pyntet litt på skjenken. Jeg hadde tenkt at jeg skulle vente til jeg fikk handtakene på, men det ser ikke ut til at det skal slutte å regne med det første, så spraylakking får vente på bedre vær.

Ble straks litt koseligere med litt pynt på. Duken fikk vi til jul i fjor, og den har aldri vært brukt tidligere. Den har snøstjerner på, og jeg har egentlig tenkt at det er en juleduk, men nå har den fått komme frem likevel.

Lysestakene er fra Herstal Living. De har jeg fått av noen gode venner til bursdagen min for to år siden. De fylles med lampeolje og brenner kjempefint.

Hjertefatet er kjøpt på Kremmerhuset for flere år siden. Lyset er kjøpt på Løiten Lys, og brenner kjempefint.

Blomsten har jeg fått fra lillesøstra mi til bursdagen min i fjor. Jeg liker den kjempegodt, og den har på mystisk vis overlevd snart et helt år her hos meg.

Nå skal jeg ordne meg litt for jeg skal på et møte på job. Jeg har hjemmekontor og jobber ca 5 dager per måned. Av og til er jeg likevel innom jobb på møter eller bare for å hilse på. Det er jo koselig med litt voksenkontakt etter snart to år borte fra jobb.

Ønsker dere alle en flott dag!

3 kommentarer:

Anne sa...

Så fint det blei på skjenken din!
Verkeleg flotte saker:)
Duken var nydeleg.
Ha ein fin mandagskveld!

Fru Bakken sa...

Hei:o)

Ja det er Gine kjoler, de er kjempe fine:o)
Skjenken din ble kjempe fin!!!
Ha en flott uke;o)

Sommerlyst sa...

Lekker skjenk..virkelig!
De smykkene du har kjøpt var kjempefine - tror kanskje jeg må kjøpe/ønske meg ett sånt!

Ellers så er rammen av den dype sorten ja - de har flere av denne typen på IKEA hvertfall!

Ha en fin sønsdag!

Klem