mandag, september 21, 2009

Jeg er fornøyd...

...med dagens innsats! Skjenken er grunnet, og i morgen kan jeg ta fatt på malearbeidet! Jeg har bestemt meg for å male skjenken innvendig også. Tror det blir mye finere enn å beholde den mørke innsiden. Dessuten blir det mye enklere å vaske den innvendig framover. Jeg har bestemt meg for å beholde de handtakene som var på skjenken. De er fine, men de skal få seg noen runder med spraylakk før de settes på igjen.

I tillegg har jeg sendt en epost til Språkrådet for å høre om man noen gang har skrevet Kjöbenhavn, og når man eventuelt gikk over til å skrive Köbenhavn. Håper de har svar og at jeg da får en pekepinn på hvor gammel skjenken kan være.

Ønsker dere alle en fin kveld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

æ e som bestandig imponert over ka du får te
:-) Æ må vel lei deg inn før å få te orden her borte ;-)

Elin

Havets Datter sa...

Ikke noe mer til meg fra IKEA nei :( Skulle så gjerne shoppet villt og uhemmet, men huset vi bor i setter begrensningen automatisk! Det meste var til pappa så jeg er så heldig at jeg får skru hvis jeg vil :P Hehe..

Er så spent på sjenken din :) Den blir sikkert flott!

Mari sa...

Heisann hoppsann, og lykke til i min giveaway!

Den skjenken tror jeg kan bli riktig bra!
Kveldshilsen fra Mari

Brit Strikkenerd sa...

Det der blir helt sikkert flott:) Du arbeider iherdig!!
Takker for hyggelig kommentar inn til meg og kanskje er det du som trekker det heldige loddet i julegavekalenderlotteriet på fredag:)